Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/65123
Назва: Маркетингове управління та інформаційне забезпечення збутової діяльності підприємств агропромислового комплексу
Інші назви: Marketing management and information supply of landscape activities of enterprises of agricultural complex
Автори: Шевченко, А. В.
Кобізєв, А. А.
Левковська, Т. А.
Ключові слова: агропромисловий комплекс, збут, інформація, маркетинг, маркетинговий підхід, підприємство, політика збуту, agro-industrial complex, sales, information, marketing, marketing approach, enterprise, marketing policy
Дата публікації: 2018
Видавництво: Видавничий дім «Гельветика»
Бібліографічний опис: Шевченко, А. В. Маркетингове управління та інформаційне забезпечення збутової діяльності підприємств агропромислового комплексу / А. В. Шевченко, А. А. Кобізєв, Т. А. Левковська // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / редкол.: М. М. Палінчак (голов. ред.), В. П. Приходько, В. В. Химинець та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2018. – Ч. 2, вип. 21. – С. 124–128. – Бібліогр.: с. 128 (14 назв); рез. укр., англ. URL http://www.visnyk-econom.uzhnu.uz.ua/archive/21_2_2018ua/28.pdf
Серія/номер: Міжнародні економічні відносини та світове господарство;
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовано необхідність використання маркетингової стратегії управління підприємствами агропромислового комплексу. Визначено напрями і функції стратегії маркетингового управління. Розглянуто основні напрями здійснення збутової політики підприємства. Проаналізовано вагомість інформаційного забезпечення для про-ведення аналізу та прогнозування збуту продукції.
The article substantiates the necessity of using the marketing strategy of the enterprises of the agro-industrial complex. The directions and functions of the strategy of marketing management are determined. The main directions of realiza-tion of marketing policy of the enterprise are considered. The importance of information support for the analysis and forecasting of sales of products is analyzed.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/65123
ISSN: 2413-9971
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 21 Частина 2 - 2018

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МАРКЕТИНГОВЕ УПРАВЛІННЯ ТА ІНФОРМАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ.pdf370 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.