Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/65153
Назва: | Особливості організації самостійної роботи студентів під час дистанційного навчання української мови студентів-іноземців на початковому етапі |
Інші назви: | Students’ independent work organization features during the distance learning of the Ukrainian language by foreign students at the initial stage |
Автори: | Артьомова, О. І. Тараненко, В. В. Ушакова, Н. В. |
Ключові слова: | українська мова як іноземна, самостійна робота, іноземні здобувачі освіти, дистанційне навчання, електронні освітні ресурси, Ukrainian as a foreign language, independent work, foreign education seekers, distance learning, electronic educational resources |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Видавничий дім «Гельветика» |
Бібліографічний опис: | Артьомова, О. І. Особливості організації самостійної роботи студентів під час дистанційного навчання української мови студентів-іноземців на початковому етапі / О. І. Артьомова, В. В. Тараненко, Н. В. Ушакова // Закарпатські філологічні студії / редкол.: І. М. Зимомря (голов. ред.), М. М. Палінчак, Ю. М. Бідзіля та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2024. – Т. 1, вип. 34. – С. 7–12. – Бібліогр.: с. 11–12 (21 назва); рез. укр., англ. URL http://zfs-journal.uzhnu.uz.ua/archive/34/part_1/3.pdf |
Серія/номер: | Закарпатські філологічні студії; |
Короткий огляд (реферат): | У статті досліджено роль самостійної роботи в умовах дистанційного навчання іноземних студентів українській
мові як іноземній. Аналіз наукових досліджень виявив зміни ставлення до поняття «самостійна робота», а також
недостатність висвітлення проблеми оволодіння нерідною мовою іноземцями з нульовим рівнем підготовки через
повний перехід на онлайн навчання в Україні. Досліджено різні електронні освітні ресурси та їх вплив на мотивацію студентів. Позначено проблему нестачі сучасних комп’ютерних дидактичних матеріалів з української мови як
іноземної, за допомогою яких можна інтенсифікувати та підвищити результативність навчання. Відзначено негативний вплив дистанційного навчання на психологічний стан студентів. Спираючись на практичний досвід використання вже створених дистанційних курсів на платформі Moodle, досліджено досвід створення нового дистанційного курсу на основі посібника «Українські відмінки: картки й таблиці». Показано, що актуальною перевагою такого
типу навчальних матеріалів є комунікативна спрямованість. У статті сформульовані основні переваги використання
сервісу для графічного дизайну Canva та платформи H5P для студентів – як допомога у засвоєнні та закріпленні
вивченого матеріалу. Виявлено, що підвищенню ефективності навчального процесу сприяє використання емоційно
забарвлених аудіо та відеоматеріалів, використання мультиплікаційних фільмів та подкастів, які створюють викладачі кафедри. У статті наголошується, що доцільне використання різноманітності можливостей онлайн сервісів
сприяє формуванню особистісних якостей студента: активності, самостійності, відповідальності. Зроблено висновок про те, що дистанційний курс для самостійної роботи студентів «Українські відмінки», в якому ми використовуємо різні електронні ресурси, дає можливість індивідуалізувати навчальний процес, сприяє кращому засвоєнню
іноземцями відмінкової системи української мови відповідно до комунікативних потреб студентів різного рівня. The article examines the role of independent work in the conditions of distance learning of Ukrainian as a foreign language for foreign students. An analysis of scientific research has revealed changes in attitudes towards the concept of “independent work”, as well as insufficient problem coverage of mastering a non-native language by foreigners with zero level of training in connection with the complete transition to online learning in Ukraine. Various electronic educational resources and their impact on student motivation were studied. The problem of the modern computer didactic materials lack on the Ukrainian language as a foreign language, which can be used to intensify and increase the effectiveness of education, is indicated. The distance learning negative impact on the psychological state of students was noted. Relying on the practical experience of using already created distance courses on the Moodle platform, the experience of creating a new distance course based on the manual “Ukrainian cases: cards and tables” was investigated. It is shown that the actual advantage of this type of educational materials is communicative orientation. The article outlines the main advantages of using the graphic design service Canva and the H5P platform for students as auxiliary elements in mastering and consolidating the learned material. It was revealed that the use of emotionally charged audio and video materials, as well as the use of animated films and podcasts created by teachers of the department, contributes to increasing the efficiency of the educational process. The article emphasizes that the appropriate use of multiple online services opportunities contributes to the formation of a student’s personal qualities: activity, independence, responsibility. It is concluded that the distance course for students’ independent work “Ukrainian cases”, in which we use various electronic resources, makes it possible to individualize the educational process, helps to contribute to better assimilation by foreigners of the Ukrainian language case system in accordance with the communicative needs of students at different levels. |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/65153 |
ISSN: | 2663-4899 |
Розташовується у зібраннях: | 2024 / Закарпатські філологічні студії. Випуск 34 (Том 1) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ.pdf | 340.8 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.