Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/65202
Название: Сучасні тенденції застосування експресивних та розмовних синтаксичних конструкцій у текстах та слоганах англомовної туристичної реклами готельного бізнесу
Другие названия: Current tendencies of expressive and conversation syntax constructions usage in the texts and slogans of English tourist advertising of the hotel business
Авторы: Куспісь, Н. Б.
Ключевые слова: реклама, рекламний текст, рекламний слоган, експресивні синтаксичні конструкції, розмовні синтаксичні конструкції, advertising, advertising text, advertising slogan, expressive syntactic constructions, colloquial syntactic constructions
Дата публикации: 2024
Издательство: Видавничий дім «Гельветика»
Библиографическое описание: Куспісь, Н. Б. Сучасні тенденції застосування експресивних та розмовних синтаксичних конструкцій у текстах та слоганах англомовної туристичної реклами готельного бізнесу / Н. Б. Куспісь // Закарпатські філологічні студії / редкол.: І. М. Зимомря (голов. ред.), М. М. Палінчак, Ю. М. Бідзіля та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2024. – Т. 1, вип. 34. – С. 104–110. – Бібліогр.: с. 109–110 (22 назви); рез. укр., англ. URL http://zfs-journal.uzhnu.uz.ua/archive/34/part_1/19.pdf
Серия/номер: Закарпатські філологічні студії;
Краткий осмотр (реферат): Стаття присвячена лінгвістичному дослідженню англомовних рекламних текстів та слоганів. У статті аналізуються експресивні та розмовні синтаксичні конструкції, використання яких збагачує текст певним рівнем експресивності, викликає зацікавлення у реципієнта скористатися послугами готелю, що рекламується. Актуальність теми дослідження полягає у тому, щоб виявити та продемонструвати основні тенденції застосування експресивних та розмовних синтаксичних конструкцій у англомовному рекламному тексті, який досі залишається не до кінця дослідженим та перебуває у постійному центрі уваги мовознавців. У статті розглянуто поняття експресії та експресивності, розмовної мови, а також окреслено особливості застосування кожної експресивної та розмовної синтаксичної конструкції. Автором відзначено, що поняття експресії та експресивності не є тотожними, оскільки, як вважають мовознавці, експресія безпосередньо пов’язана з модальністю та конкретними суб’єктними формами синтаксису, в той час як експресивність відноситься до конкретного прийому писемного мовлення. Особливу увагу приділено рекламним текстам та слоганам англомовної туристичної реклами готельного бізнесу. У статті зазначається, що у створенні рекламних текстів та слоганів важливим є ретельний відбір мовних одиниць різних рівнів, які відповідатимуть граматичній тональності відповідно до конкретної комунікативної ситуації, намірам рекламодавців представити свої послуги якомога ефективніше, а також відкластися у свідомості реципієнта. У тексті детально розглядаються такі експресивні та розмовні синтаксичні конструкції: повтор, риторичні питання, спонукальні речення, інверсія, незакінченість висловлення, багатослівні дієслівні конструкції, фразові дієслова. У процесі аналізу ста чотирнадцятьох рекламних текстів та слоганів виявлено найбільшу частоту застосування саме експресивних синтаксичних конструкцій. Таким чином, від коректного застосування кожної експресивної, та розмовної синтаксичної конструкції буде залежати ефективність сприйняття реклами аудиторією.
The article is devoted to the linguistic study of the advertising texts and slogans in English. The expressive and colloquial syntactic constructions are analysed in the article, the usage of which enriches the text with a certain level of expressiveness, arouses the interest of the recipient in using the services of the advertised hotel. The relevance of the research topic is to identify and demonstrate the main trends in the use of expressive and colloquial syntactic constructions in the English advertising text which still remains incompletely researched and is in the constant focus of attention of linguists. The concept of expression and expressiveness, spoken language is examined in the article, and also the features of the use of each expressive and spoken syntactic structure is outlined. The author noted that the concepts of expression and expressiveness are not identical, since, according to linguists, expression is directly related to modality and specific subject forms of syntax, while expressiveness refers to a specific method of written speech. Special attention is paid to the advertising tourist texts and slogans of the hotel business in English. In the article is stated that in the creation of advertising texts and slogans, it is important to carefully select language units of different levels, which will correspond to the grammatical tonality in accordance with a specific communicative situation, the intentions of advertisers to present their services as effectively as possible, as well as to remain in the mind of the recipient. The following expressive and colloquial syntactic constructions are considered in detail in the text: repetition, rhetorical questions, persuasive sentences, inversion, incompleteness of the statement, multi-word verb constructions, phrasal verbs. In the process of analyzing one hundred fourteen advertising texts and slogans, the highest frequency of the expressive syntactic constructions usage was revealed. Thus, the effectiveness of advertising perception by the audience will depend on the correct use of both expressive and colloquial syntactic constructions.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/65202
ISSN: 2663-4899
Располагается в коллекциях:Закарпатські філологічні студії Випуск 34 Том 1 2024

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ ЗАСТОСУВАННЯ ЕКСПРЕСИВНИХ.pdf359.48 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.