Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/65203
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLevrints, A. A.-
dc.contributor.authorNad-Kolozhvari, E. A.-
dc.date.accessioned2024-09-13T16:00:09Z-
dc.date.available2024-09-13T16:00:09Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationLevrints, A. A. The role of literature in motivating EFL learners / A. A. Levrints, E. A. Nad-Kolozhvari // Закарпатські філологічні студії / редкол.: І. М. Зимомря (голов. ред.), М. М. Палінчак, Ю. М. Бідзіля та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2024. – Т. 1, вип. 34. – С. 111–115. – Бібліогр.: с. 114–115 (12 назв); рез. англ., укр. URL http://zfs-journal.uzhnu.uz.ua/archive/34/part_1/20.pdfuk
dc.identifier.issn2663-4899-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/65203-
dc.description.abstractSecond and foreign language learning is an arduous process, since a learner does not just learn another language but essentially adapts to a new culture and way of thinking. For learners of a foreign language, reading plays a crucial role in language acquisition since it is considered the principal second language input source. Through reading, learners are not only able to gain information about the target culture but also learn grammar, sentence structure, and vocabulary. Despite its many benefits, the importance of literature in language teaching was not recognised by scholars for a long period of time. However, in the 1990s, interest in literature and language as a unit was rekindled. Robert C. Gardner, Zoltán Dörnyei, and Geoff Hall are among the most widely recognised representatives whose work greatly contributed to discovering the positive aspects of motivation and literature in foreign language learning. Since then, several studies and researches have been conducted among language students, which served to discover the influence literary works have on language learning. The main objective of this article is to explore the role motivation and literature play in the process of foreign language acquisition, especially in English; what effect literature has on the development of learners of English as a Foreign Language; how motivating they find different literary texts; and whether including literature in the curriculum makes any difference at all. The article mainly focuses on the previous studies and research conducted on the given topic; it gives an overview of what motivation is and its importance in language learning; and it presents the contradictory views of implementing literature in the language acquisition process. In light of the findings in this paper, it can be said that, if utilised correctly, literature can be motivating for foreign language learners, despite it not being the primary tool learners would use to improve their skills.uk
dc.description.abstractВивчення другої або іноземної мови – це складний процес, оскільки учень не просто вивчає іншу мову, а по суті адаптується до нової культури та способу мислення. Для тих, хто вивчає іноземну мову, читання відіграє вирішальну роль у засвоєнні мови, оскільки воно вважається основним джерелом вхідної інформації для другої мови. Завдяки читанню студенти не лише отримують інформацію про цільову культуру, але й вивчають граматику, структуру речень та словниковий запас. Незважаючи на численні переваги, важливість літератури у викладанні мови довгий час не визнавалася науковцями. Однак у 1990-х роках інтерес до літератури та мови як єдиного цілого відродився. Роберт Гарднер, Золтан Дорней та Джефф Холл є одними з найвідоміших представників, чиї роботи значною мірою сприяли відкриттю позитивних аспектів мотивації та літератури у вивченні іноземних мов. З того часу було проведено кілька досліджень серед студентів, які вивчають іноземні мови, що допомогло виявити вплив літературних творів на вивчення мови. Основна мета цієї статті – дослідити, яку роль відіграють мотивація та література у процесі вивчення іноземної мови, особливо англійської; який вплив література має на розвиток тих, хто вивчає англійську мову як іноземну; наскільки мотивуючими для них є різні літературні тексти; і чи має включення літератури до навчальної програми взагалі якесь значення. У статті основна увага приділяється попереднім дослідженням та дослідженням, проведеним на дану тему; дається огляд того, що таке мотивація та її значення у вивченні мови; а також представлені суперечливі погляди на впровадження літератури у процес вивчення мови. У світлі висновків цієї статті можна стверджувати, що за умови правильного використання література може мотивувати тих, хто вивчає іноземні мови, незважаючи на те, що вона не є основним інструментом, який студенти використовують для покращення своїх навичок.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk
dc.relation.ispartofseriesЗакарпатські філологічні студії;-
dc.subjectEnglish as a foreign languageuk
dc.subjectEFL learnersuk
dc.subjectlanguage acquisitionuk
dc.subjectliteratureuk
dc.subjectmotivationuk
dc.subjectанглійська мова як іноземнаuk
dc.subjectстуденти, які вивчають англійську мову як іноземнуuk
dc.subjectвивчення мовиuk
dc.subjectлітератураuk
dc.subjectмотиваціяuk
dc.titleThe role of literature in motivating EFL learnersuk
dc.title.alternativeРоль літератури у мотивації вивчення англійської мови як іноземноїuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Закарпатські філологічні студії Випуск 34 Том 1 2024

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
THE ROLE OF LITERATURE IN MOTIVATING EFL LEARNERS.pdf315.91 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.