Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/65210
Title: Практичні підходи до розвитку письмових навичок в навчанні іноземним мовам студентів гуманiтарних спецiальностей
Other Titles: Practical approaches to the development of writing skills in teaching foreign languages to humanities students
Authors: Потапова, І. М.
Орлов, В. В.
Keywords: професійна спрямованшсть, мовна компетентність, письмові навички, творче мислення, гуманітарні спеціальності, professional orientation, language competence, writing skills, creative thinking, humanities
Issue Date: 2024
Publisher: Видавничий дім «Гельветика»
Citation: Потапова І. М. Практичні підходи до розвитку письмових навичок в навчанні іноземним мовам студентів гуманiтарних спецiальностей / І. М. Потапова, В. В. Орлов // Закарпатські філологічні студії / редкол.: І. М. Зимомря (голов. ред.), М. М. Палінчак, Ю. М. Бідзіля та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2024. – Т. 1, вип. 34. – С. 147–151. – Бібліогр.: с. 150–151 (15 назв); рез. укр., англ. URL http://zfs-journal.uzhnu.uz.ua/archive/34/part_1/27.pdf
Series/Report no.: Закарпатські філологічні студії;
Abstract: Метою статті є розгляд підходів у вивченні іноземних мов з урахуванням професійної спрямованості. Високий рівень мовної компетентностї, і особливо письмових навичок, дає можливість майбутньому фахівцю самореалізуватися в спілкуванні та встановленні успішних ділових контактів. Сучасний фахівець краще розуміє закордонні джерела, аналізує сучасні наукові досягнення, що дозволяє вдосконалювати навички та представляти ідеї професійної спільноти. Професійна комунікабельність та компетентність сприяють розвитку таких професійних якостей, як самостійність, самовладання, відповідальність, творчість мислення та професіоналізм вивчення іноземної мови. Крім того, наша увага засереджується на академічній письмовій практиці, яка відіграє ключову роль у розвитку рідної мови тих, хто вивчає іноземні мови, вимагаючи навичок у різних сферах, таких як організація письма, зв’язність, граматика та словниковий запас. Розвинуті навички письма дозволяють студентам ефективно передавати свої ідеї, чітко формулювати свої думки та досягати академічних успіхів у різних професійних сферах. Основними напрямками у досягненні розвинутих навичок є вдосконалення вміння писати на професійні теми; ознайомлення з елементами реферування та анотування; вміння студентів викладати свої наукові роботи іноземними мовами; забезпечення комунікативної та професійної спрямованості навчання іноземної мови з урахуванням міжкультурного та регіонального аспектів. Письмова практика передбачає численні міркування двох рівнів: «навички вищого рівня», такі як зміст, структура та організація, і «навички нижчого рівня», такі як пунктуація, вибір відповідної лексики та граматичних структур [3]. Письмо дозволяє студенту розвивати своє мислення та уяву, а також систематизувати свої ідеї. Письмові навички дозволяють вести записи, які забезпечують документацію, ефективно передавати свої ідеї, чітко формулювати свої думки та досягати академічних успіхів у різноманітних професійних сферах. Як наслідок, це допомагає студенту відновити або переглянути свої ідеї. Письмо як навичка, на відміну від усного мовлення, дозволяє студенту створювати слова та речення після належної обачності. Це забезпечує порядок думкам і дає змогу представити їх у структурований спосіб. Під час письмової діяльності студент може обирати потрібну лексику, правильно будувати речення, застосовувати пов’язаність розповіді та повною мірою презентацію ідей.
The aim of the article is to consider approaches to learning foreign languages with consideration professional orientation. A high level of language competence, and especially written skills, enables the future specialist to realize himself in communication and establishing successful business contacts. A modern specialist better understands foreign sources, analyzes modern scientific achievements, which allows improving skills and presenting ideas to the professional community. Professional sociability and competence contribute to the development of such professional qualities as independence, self-control, responsibility, creative thinking and professionalism in learning a foreign language. In addition, we focus on academic writing practices that play a key role in the native language development of foreign language learners, requiring skills in various areas such as writing organization, coherence, grammar and vocabulary. Advanced writing skills allow students to effectively convey their ideas, clearly formulate their thoughts, and achieve academic success in various professional fields. The main directions in achieving advanced skills are improving the ability to write on professional topics; familiarization with the elements of abstracting and annotation; students’ ability to present their scientific works in foreign languages; ensuring communicative and professional orientation of foreign language learning, taking into account intercultural and regional aspects. Writing practice involves multiple considerations at two levels: «higher-level skills» such as content, structure, and organization, and «lower-level skills» such as punctuation, choosing appropriate vocabulary, and grammatical structures [3]. Writing allows students to develop their thinking and imagination, and organize their ideas. Writing skills allow the learners to keep records that provide documentation, to effectively communicate their ideas, articulate their thoughts clearly, and achieve academic success in a variety of professional fields. As a result, it helps the students to renew or revise their ideas. Writing as a skill, unlike speaking, allows the students to produce words and sentences after due diligence. This provides order to the thoughts and enables them to be presented in a structured way. During the writing activity, the students can choose the necessary vocabulary, build sentences correctly, use the connection of the story and fully present the ideas.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/65210
ISSN: 2663-4899
Appears in Collections:Закарпатські філологічні студії Випуск 34 Том 1 2024

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ПРАКТИЧНІ ПІДХОДИ ДО РОЗВИТКУ ПИСЬМОВИХ НАВИЧОК.pdf318.1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.