Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/65239
Название: Pragma-communicative aspect of the Oleksandr Usyk vs Tyson Fury fighting discourse, 05.18.24, Riyadh, Saudi Arabia
Другие названия: Прагма-комунікативний аспект дискурсу бою Олександра Усика проти Тайсона Ф’юрі, 18.05.24, Ріяд, Саудовська Аравія
Авторы: Turshukova, N. H.
Ключевые слова: sport discourse, boxing discourse, institutional discourse, mass media discourse, advertising discourse, ideological discourse, entertaining discourse, спортивний дискурс, дискурс боксу, інституційний дискурс, медійний дискурс, рекламний дискурс, ідеологічний дискурс, розважальний дискурс
Дата публикации: 2024
Издательство: Видавничий дім «Гельветика»
Библиографическое описание: Turshukova, N. H. Pragma-communicative aspect of the Oleksandr Usyk vs Tyson Fury fighting discourse, 05.18.24, Riyadh, Saudi Arabia / N. H. Turshukova // Закарпатські філологічні студії / редкол.: І. М. Зимомря (голов. ред.), М. М. Палінчак, Ю. М. Бідзіля та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2024. – Т. 2, вип. 34. – С. 72–76. – Бібліогр.: с. 76 (12 назв); рез. англ., укр. URL http://zfs-journal.uzhnu.uz.ua/archive/34/part_2/14.pdf
Серия/номер: Закарпатські філологічні студії;
Краткий осмотр (реферат): The following work deals with the pragma-communicative features of the Oleksandr Usyk vs Tyson Fury fighting discourse, 05.18.24, Riyadh, Saudi Arabia. It is stated that the Oleksandr Usyk vs Tyson Fury fighting discourse, 05.18.24, Riyadh, Saudi Arabia, is a type of sport discourse – boxing one. It stressed that the given discourse is a complex phenomenon of language usage for social practices with pragma-communicative purposes of its participants. It is underlined that the Oleksandr Usyk vs Tyson Fury fighting discourse, 05.18.24, Riyadh, Saudi Arabia, has features of the institutional, mass media, advertising, ideological, entertaining discourses. It is pointed out that structurally the given discourse consists of 3 phases: pre-fighting, fighting itself and after-fighting. It is stated that the main pragma-communicative purposes of the given discourse are: to get victory and become the absolute world heavyweight champion with 4 belts: IBF, WBA, WBC, WBO, to propagate some ideas, to popularize sports, boxing, sport clubs, styles of living, to popularize countries punchers represent, to advertise and promote some products, services, and brands, to make spectacular show for audience. It is stated that Tyson Fury used insulting and making fears strategy and tactics to demoralize Oleksandr Usyk, his team and fans, to make panic among rivals and thus bring victory, while Oleksandr Usyk and his team used strategy and tactics of peace and balance, as well as strategy and tactics of professionalism and inventiveness, which were more effective in given discourse and finished in the Oleksandr Usyk and his team victory over Tyson Fury and his team. It is proved that Tyson Fury and Oleksandr Usyk used images for discourse realization. Oleksandr Usyk used image of the Ukrainian Cossack chieftain provoking motivation of himself and of his people to win a personal victory over Tyson Fury, as well as national Victory over the fascist russia, while Tyson Fury used the image of a cool boy, able to make insults, to be narcissistic, disrespectful and arrogant for self- promoting. It is stressed the Ukrainian national values based on the Christian ideology of love won victory over the values of the immoral society, which is similar to the universal victory of good over evil. It is obvious that strategy and tactics used by Oleksandr Usyk and his team were more effective than strategy and tactics used by Tyson Fury and his team and finished in a convincing victory of Oleksandr Usyk over Tyson Fury. Victory of Oleksandr Usyk and his team over Tyson Fury and his team, successful popularization of Ukraine, its values, culture and traditions during the discourse realization are considered to be contribution to the common national Ukrainian Victory over fascist russia.
Подана робота присвячена розгляду прагма-комунікативних особливостей дискурсу бою Олександра Усика проти Тайсона Ф’юрі, 18.05.24, Ер-Ріяд, Саудівська Аравія. Зазначено, що дискурс бою Олександр Усик – Тайсон Ф’юрі, 18.05.24, Ер-Ріяд, Саудівська Аравія, є різновидом спортивного дискурсу – дискурсу бокcу. Підкреслено, що даний дискурс є комплексним явищем використання мови для соціальних практик з урахуванням прагма-комунікативних цілей його учасників. Зазначено, що дискурс бою Олександр Усик – Тайсон Ф’юрі, 18.05.24, Ер-Ріяд, Саудівська Аравія, має ознаки інституційного, медійного, рекламного, ідеологічного, розважального дискурсів. Підкреслено, що структурно даний дискурс складається з 3 фаз: передбою, власне бою та післябою Встановлено, що основними прагма-комунікативними цілями даного дискурсу є: здобути перемогу та стати абсолютним чемпіоном світу у важкій вазі з 4 поясами: IBF, WBA, WBC, WBO, пропагувати певні ідеї, популяризувати спорт, бокс, спортивні клуби, стилі життя, популяризувати країни, які представляють боксери, рекламувати та просувати деякі продукти, послуги та бренди, створювати видовищне шоу для глядачів. Зазначено, що Тайсон Ф’юрі використовував стратегію і тактики образ і страхів для деморалізації Олександра Усика, його команди і вболівальників з метою викликати паніку серед суперників і таким чином досягти перемоги, тоді як Олександр Усик і його команда використовували стратегію і тактику спокою і рівноваги, як також стратегію і тактики професіоналізму та винахідливості, які були більш ефективними в даному дискурсі та завершилися перемогою Олександра Усика та його команди над Тайсоном Ф’юрі та його командою. Доведено, що Тайсон Ф’юрі та Олександр Усик використовували певні образи для реалізації дискурсу. Олександр Усик використовував образ українського козацького отамана, мотивуючи себе та свій народ на здобуття особистої перемогу над Тайсоном Ф’юрі, а також на здобуття національної перемоги над фашистською росією, тоді як Тайсон Ф’юрі використав образ крутого хлопця, здатного ображати., бути самозакоханим, неповажним і зарозумілим з метою просування себе та саморекламувати. Наголошено, що українські національні цінності, засновані на християнській ідеології любові, перемогли цінності аморального суспільства, що можна вважати подібним до загальнолюдської перемоги добра над злом. Вочевидь, що стратегія і тактики Олександра Усика і його команди були більш ефективними, ніж стратегія і тактики Тайсона Ф’юрі і його команди, і завершилися переконливою перемогою Олександра Усика над Тайсоном Ф’юрі. Перемога Олександра Усика та його команди над Тайсоном Ф’юрі та його командою, успішна популяризація України, її цінностей, культури та традицій під час реалізації дискурсу вважаються внеском у загальнонаціональну Перемогу України над фашистською росією.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/65239
ISSN: 2663-4899
Располагается в коллекциях:Закарпатські філологічні студії Випуск 34 Том 2 2024

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
PRAGMA-COMMUNICATIVE ASPECT OF THE OLEKSANDR.pdf329.43 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.