Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/65390
Назва: | Modern marketing tools and determinants in terms of globalization |
Інші назви: | Сучасні маркетингові інструменти і детермінанти в умовах глобалізації |
Автори: | Chaikovska, Maryna Chushankova, Valeria |
Ключові слова: | Globalization, Global markets, Global marketing, Global marketing opportunities, Global marketing threats, глобалізація, глобальні ринки, глобальний маркетинг, глобальні маркетингові можливості, глобальні маркетингові загрози |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Видавничий дім «Гельветика» |
Бібліографічний опис: | Chaikovska, M. Modern marketing tools and determinants in terms of globalization / Maryna Chaikovska, Valeria Chushankova // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / редкол.: Н. Н. Пойда-Носик (голов. ред.), Я. П. Дроздовський, К. С. Брензович та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2019. – Ч. 2, вип. 28. – С. 126–130. – Бібліогр.: с. 130 (15 назв); рез. англ., укр., URL http://www.visnyk-econom.uzhnu.uz.ua/archive/28_2_2019ua/25.pdf |
Серія/номер: | Міжнародні економічні відносини та світове господарство; |
Короткий огляд (реферат): | The paper analyzes the opportunities and challenges for organizations caused by globalization processes. The determinants
of the impact of globalization on transcultural communication are determined. New trends and problems in the context
of globalization are revealed. The article analyses the effectiveness of the use of marketing tools in the company's activities
in the context of globalization, such as e-mail marketing, telemarketing, networks and online marketing, taking into account the
influence of the cultural factor. Some regional differences, typical characteristics that must be taken into account when doing
business in different countries are considered. A factor model of business success is proposed in accordance with the ranking
of marketing tools. Recommendations have been developed to improve the effectiveness of the marketing strategy, taking into
account the identified determinants. Сучасний світ характеризується потужними трансформаційними процесами глобалізації, які пов’язані з зростанням економічної, фінансової, соціальної, культурної, політичної, ринкової та екологічної взаємозалежності між країнами. З іншого боку глобалізаційні процеси вимагають суттєвих перетворень при формуванні маркетингових стратегій інтернаціональних компаній. Саме тому метою статті є аналіз факторів підвищення ефективності існуючої маркетингової стратегії за допомогою передових інструментів маркетингу компанії в контексті глобалізації. Відповідно до мети розглядаються наступні цілі: оцінити вплив глобалізації на процеси сучасного суспільства; дослідити маркетингові інструменти з точки зору глобалізації; розробити формулу успіху бізнесу відповідно до структури застосування інструментів маркетингу. Об'єктом статті є трансформація компанії в умовах глобалізації. Предметом роботи є використання сучасних маркетингових інструментів для підвищення ефективності маркетингової діяльності компанії в умовах глобалізації. В роботі проаналізовані ринкові можливості та маркетингові ризики діяльності міжнародної компанії, викликані процесами глобалізації. За допомогою системного підходу визначено детермінанти впливу глобалізації на транскультурну комунікацію. Розглянуто особливості елементів маркетингу міх у міжнародному маркетингу. Наведено огляд маркетингових інструментів щодо інтернаціональних компаній, проаналізовано їх переваги та обмеження як для компанії, так й для споживачів. Проаналізовано ефективність та тенденції застосування маркетингових інструментів в діяльності компанії в умовах глобалізації, таких як e-mail маркетинг, телемаркетинг, Networking та онлайн-маркетинг, з урахуванням впливу культурного чинника. Розглянуто деякі регіональні відмінності, типові характеристики, які необхідно враховувати при веденні бізнесу в різних країнах. Запропоновано факторну модель успіху бізнесу відповідно до методу ранжування маркетингових інструментів. Розроблено рекомендації щодо підвищення ефективності маркетингової стратегії інтернаціональної компанії з урахуванням виявлених детермінант. |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/65390 |
ISSN: | 2413-9971 |
Розташовується у зібраннях: | Науковий вісник УжНУ. Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 28 Частина 2 - 2019 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
MODERN MARKETING TOOLS AND DETERMINANTS.pdf | 292.9 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.