Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6577
Title: | Порівняльний аналіз показників карієсу зубів і захворювань тканин пародонта у підлітків, які проживають у різних екологічних умовах |
Other Titles: | Comparative Analysis of Prevalence and Intensity of Caries and Diseases of Parodont in Teenagers Living in Different Ecological Conditions |
Authors: | Казакова, Римма Вікторівна Мельник, Володимир Семенович Білищук, Микола Васильович |
Keywords: | підлітки, карієс, захворювання пародонта, рівень стоматологічної допомоги |
Issue Date: | 2013 |
Publisher: | Новини стоматології |
Citation: | Казакова Р. В. Порівняльний аналіз показників карієсу зубів і захворювань тканин пародонта у підлітків, які проживають у різних екологічних умовах. [Електронний ресурс] / Р. В. Казакова, В. С. Мельник, М. В. Білищук // Новини стоматології. - 2013. - № 1. - С. 78-79. |
Abstract: | У статті наведено результати порівняльного аналізу поширеності та
інтенсивності карієсу і захворювань тканин пародонта серед підлітків міст Ужгорода
та Перечин Закарпатської області та с. Стецева Снятинського району Івано-
Франківської області, які проживають на території з дефіцитом фтору та йоду в
навколишньому середовищі, але з різним техногенним навантаженням The article gives the analysis of prevalence and intensity of caries and parodontal diseases among teenagers in the towns of Uzhgorod and Perechyn in Transcarpathian region and the village of Stecevo in Ivano-Frankivsk region, who live under a deficit of fluorine and iodine in the environment, but under various technogenic impacts. |
Type: | Text |
Publication type: | Стаття |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6577 |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри дитячої стоматології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Ns_2013_1_17.pdf | 2.22 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.