Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/65869
Назва: | Франчайзинг у ресторанному бізнесі: проблеми міжнародної інтеграції України |
Інші назви: | Franchising in the restaurant business: problems of international integration |
Автори: | Ставерська, Т. О. Шталь, Т. В. Козуб, В. О. |
Ключові слова: | франчайзинг, ресторанний бізнес, сегментація франчайзингових мереж, міжнародна інтеграція, франшиза, ресторанний франчайзинг, franchising, restaurant business, segmentation of franchise networks, international integration, franchise, restaurant franchising |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | Видавничий дім «Гельветика» |
Бібліографічний опис: | Ставерська, Т. О. Франчайзинг у ресторанному бізнесі: проблеми міжнародної інтеграції України / Т. О. Ставерська, Т. В. Шталь, В. О. Козуб // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / редкол.: Н. Н. Пойда-Носик (голов. ред.), Я. П. Дроздовський, К. С. Брензович та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2020. – Вип. 31. – С. 124–131. – Бібліогр.: с. 129–130 (13 назв); рез. укр., англ. URL http://www.visnyk-econom.uzhnu.uz.ua/archive/31_2020ua/22.pdf |
Серія/номер: | Міжнародні економічні відносини та світове господарство; |
Короткий огляд (реферат): | Інтеграція України в міжнародний бізнес-простір є одним з пріоритетних векторів розвитку держави,
при цьому франчайзинг є ефективним інструментом для просування на міжнародні ринки. Система франчайзингу є
різновидом партнерства, яка набула значного розвитку у багатьох сферах підприємництва, особливо у ресторанному бізнесі, завдяки можливості запровадження інтеграційно-адаптивних форм бізнесу та бізнес-технологій з одночасним удосконаленням якісних параметрів діяльності, мінімізацією ризиків та витрат. У статті визначено основні
тенденції розвитку франчайзингу в контексті галузевої, географічної та інвестиційної сегментації. Дослідження
умов діяльності вітчизняних та міжнародних ресторанних франшиз, що діють на території України, дало змогу визначити основні проблеми інтеграції України в міжнародний ресторанний бізнес-простір. Складності міжнародної
інтеграції систематизовано за чотирма ознаками, такими як фінансово-економічні, соціально-психологічні, ринкові та
правові. Врахування визначених проблем дасть змогу вітчизняним представникам ресторанного бізнесу активізувати
просування на міжнародний ринок. Ukraine’s integration into the international business space is one of the priority vectors of the state’s development, and franchising is an effective tool for advancing to international markets. The franchising system is a kind of partnership that has developed significantly in many areas of entrepreneurship, especially in the restaurant business, due to the possibility of introducing integration and adaptive forms of business and business technologies while improving of qualitative parameters of activity, an effective form of organization and conducting business; minimization of business risks of small and medium business; creating favorable conditions for reducing the payback period of investments, etc. The paper identifies the main trends in the development of franchising in the context of industry, geography and investment segmentation, which prove the effectiveness of franchising in the restaurant business as an adaptive business system with a sustainable business concept. The leaders of restaurant franchising on the territory of Ukraine are presented with a comparison of the main financial conditions of concluding a franchise agreement (commercial concession). The study of the conditions of domestic and international restaurant franchises operating in Ukraine, allowed identifying the main problems of Ukraine’s integration into the international restaurant business space. The complexities of international integration are systematized on four grounds: financial and economic (due to investment difficulties and imperfections of existing credit loyalty programs), socio-psychological (due to mental, cultural, religious, taste preferences of consumers and reputation of partners), market and technological and non-compliance with international requirements for the quality of the product offer) and legal (due to the lack of conceptual and legal apparatus of franchising relations, differences in domestic legislation and its non-compliance with international law). Taking into account the problems of franchising relations identified in the work will allow domestic representatives of the restaurant business to intensify promotion in the international market. |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/65869 |
ISSN: | 2413-9971 |
Розташовується у зібраннях: | Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 31 - 2020 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ФРАНЧАЙЗИНГ У РЕСТОРАННОМУ БІЗНЕСІ.pdf | 892.63 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.