Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/65907
Title: Курсова робота в змісті дисципліни «Особистість в теорії та практиці клінічної психології» за освітньою програмою «Клінічна психологія» : методичні рекомендації для здобувачів вищої освіти ступеня «бакалавр» галузі знань 05 «Соціальні та поведінкові науки» спеціальності 053 «Психологія»
Authors: Яцина, Олена Федорівна
Issue Date: 2024
Citation: Курсова робота в змісті дисципліни «Особистість в теорії та практиці клінічної психології» за освітньою програмою «Клінічна психологія» : методичні рекомендації для здобувачів вищої освіти ступеня «бакалавр» галузі знань 05 «Соціальні та поведінкові науки» спеціальності 053 «Психологія» // Автор-уклад. О. Ф. Яцина. Ужгород: ДВНЗ «УжНУ», 2024. с.32.
Abstract: У змісті вивчення навчальної дисципліни «Особистість в теорії і практиці клінічної психології» за освітньо-професійною програмою підготовки «Клінічна психологія» передбачено висвітлення основних теоретико-методологічних підходів до розуміння психології особистості і феноменології клінічних проявів в теорії та практиці клінічної психології, а також виконання курсової роботи. Студенти повинні вміти застосовувати набуті знання для самостійного аналізу психологічної проблеми розвитку особистості та з'ясування дійсної природи психічних процесів, станів, властивостей особистості досліджуваних; застосовувати методи та критерії оцінювання результативності та ефективності теорії і практики клінічної психології в умовах сучасної реальності; конструктивно оцінювати відповідність та робити обґрунтовані кваліфіковані висновки та висувати пропозиції щодо покращення психологічного благополуччя досліджуваних.
Type: Text
Publication type: Методичні рекомендації
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/65907
Appears in Collections:Навчально-методичні видання кафедри наук про здоров’я

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ТП КП 2024 .pdf1.33 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.