Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/65914
Назва: | Теоретичні аспекти формування читацької компетентності в учнів із порушеннями інтелектуального розвитку молодшого шкільного віку |
Автори: | Хома, Тетяна Василівна Чиприч, Наталія |
Дата публікації: | 2023 |
Бібліографічний опис: | Хома Т., Чиприч Н. Теоретичні аспекти формування читацької компетентності в учнів із порушеннями інтелектуального розвитку молодшого шкільного віку. Професійні компетентності фахівців фізичної терапії та ерготерапії: інноваційні підходи: зб. тез доповідей ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, 19-20 жовтня 2023 р., Ужгород / Упоряд. С.В. Стеблюк. – Ужгород: ДВНЗ «УжНУ», 2023. С. 180–183. |
Серія/номер: | Професійні компетентності фахівців фізичної терапії та ерготерапії: інноваційні підходи; |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Тези до статті |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/65914 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри теорії та методики фізичної культури |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
180-183.pdf | 371.48 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.