Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/65914
Назва: Теоретичні аспекти формування читацької компетентності в учнів із порушеннями інтелектуального розвитку молодшого шкільного віку
Автори: Хома, Тетяна Василівна
Чиприч, Наталія
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Хома Т., Чиприч Н. Теоретичні аспекти формування читацької компетентності в учнів із порушеннями інтелектуального розвитку молодшого шкільного віку. Професійні компетентності фахівців фізичної терапії та ерготерапії: інноваційні підходи: зб. тез доповідей ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, 19-20 жовтня 2023 р., Ужгород / Упоряд. С.В. Стеблюк. – Ужгород: ДВНЗ «УжНУ», 2023. С. 180–183.
Серія/номер: Професійні компетентності фахівців фізичної терапії та ерготерапії: інноваційні підходи;
Тип: Text
Тип публікації: Тези до статті
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/65914
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри теорії та методики фізичної культури

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
180-183.pdf371.48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.