Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/65938
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЗеліч, Вікторія Вікторівна-
dc.contributor.authorЄвтухова, С. М-
dc.contributor.authorГречаник, О. Є.-
dc.date.accessioned2024-10-11T22:13:19Z-
dc.date.available2024-10-11T22:13:19Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЗеліч В. В., Євтухова С. М., Гречаник О. Є. Аналіз показників комунікативного менеджменту підприємства при здійсненні маркетингового аудиту. / В. В. Зеліч, С. М. Євтухова, О. Є. Гречаник // Наукові перспективи : журнал з державного управління, права та економіки. – 2021. – Випуск № 9 (15). – С. 286-297.-
dc.identifier.issn2708-7530-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/65938-
dc.descriptionhttps://doi.org/10.52058/2708-7530-2021-9(15)-285-296-
dc.description.abstractУ статті досліджено особливості та механізми показників комунікативного менеджменту підприємства та управління маркетингом підприємства на ринку в умовах бізнес-середовища. Створення умов для успішного функціонування комунікацій в організації становить одне з найважливіших завдань управління. Комунікація є життєво важливою системою організації: якщо якимось чином ліквідувати потоки повідомлень в організації, то вона припинить своє існування. Окреслено основні напрями маркетингового аудиту комунікаційної політики підприємства. Визначено основні риси, характерні для аудиту маркетингової діяльності. Досліджено основні компоненти комплексного аудиту маркетингової діяльності. Проведена систематизація цілей маркетингу та комунікативної діяльності підприємства. Визначено значення інструментів маркетингових комунікацій при просуванні споживчих товарів і товарів виробничого призначення. Проаналізовано результативність комунікацій в організації та результати комунікаційної кампанії в цілому. Аудит маркетингу представлений як системний процес всебічного аналізу ефективності роботи комплексу маркетингу підприємства. Під системним підходом до проведення аудиту маркетингу розуміють наявність і послідовність проведення адміністративних і аналітичних процедур, методів отримання аудиторських доказів за допомогою організації інформаційних потоків отримання необхідноїє певним внеском у розвиток теорії і практики управління підприємствами і, зокрема, управління ефективністю їх комунікативної маркетингової діяльності. Використання в практичній діяльності маркетологів результатів проведеної класифікації теоретико-методичних підходів до системної оцінки ефективності комунікативного менеджменту підприємства підвищить рівень наукової обґрунтованості прийнятих рішень в сфері управлінського маркетингу. інформації.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherЖурнал з державного управління, права та економіки «Наукові перспективи» 2021.uk
dc.subjectкомунікативний менеджмент, аудит, аналіз, маркетингова діяльність, комунікація, маркетингові дослідження; стратегія маркетингу.uk
dc.titleАналіз показників комунікативного менеджменту підприємства при здійсненні маркетингового аудитуuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри бізнес-адміністрування, маркетингу та менеджменту

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Аналіз показників КМ під -ва при здійс.маркет.аудиту..pdf203.82 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.