Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/65939
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЗеліч, Вікторія Вікторівна-
dc.contributor.authorГнилоскуренко, М. С.-
dc.contributor.authorМатвеєва, М. П.-
dc.date.accessioned2024-10-11T22:20:07Z-
dc.date.available2024-10-11T22:20:07Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЗеліч В. В., Гнилоскуренко М. С., Матвеєва М. П. Система маркетингового стратегічного менеджменту управління діяльністю підприємства та аналіз її ефективності. / В. В. Зеліч, М. С. Гнилоскуренко, М. П. Матвеєва. // Ефективна економіка. – 2021. – №10.-
dc.identifier.issn2307-2105-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/65939-
dc.descriptionDOI: 10.32702/2307-2105-2021.10.93-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано важливість ефективного стратегічного плану для успішного розвитку підприємства. Відзначено, що метою розробки маркетингової стратегії підприємства є досягнення належного рівня її прибутковості як основи конкурентоспроможності на ринку. Висвітлено роль та місце стратегічного планування як передумови ефективного управління діяльністю підприємства. Зазначено, що організаційні, мотиваційні та контрольні функції менеджменту спрямовані на розробку та реалізацію стратегічних планів організації. Наведено визначення стратегічного планування з точки зору різних науковців. Представлено складові стратегічного планування, етапи розробки стратегії. Рекомендовано при формулюванні корпоративних цілей підприємства використовувати кількісні показники, зокрема такі як частка продукції підприємства за країнами, продуктами або сегментами, продаж товарів і послуг на ринках у вигляді натуральних чи грошових показників та ін.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherLtd "DKS centre"uk
dc.subjectстратегічне управління; маркетинговий менеджмент; стратегічний план; управлінська ефективність; методи стратегічного планування.uk
dc.titleСистема маркетингового стратегічного менеджменту управління діяльністю підприємства та аналіз її ефективності.uk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри бізнес-адміністрування, маркетингу та менеджменту

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Сис.маркет.стратег.менедж.упр.діяль.п-ва.pdf197.24 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.