Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/66063
Назва: | Вплив маркетингових комунікацій на формування позитивного іміджу підприємства |
Інші назви: | The influence of marketing communications on the formation of a positive image of the enterprise |
Автори: | Компанець, К. А. Литвишко, Л. О. Артемчук, В. О. |
Ключові слова: | маркетингова відповідальність, формування іміджу підприємства, клієнтоорієнтований підхід, просування бренду, маркетингова парадигма, marketing responsibility, formation of the company's image, customer-oriented approach, brand promotion, marketing paradigm |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | Видавничий дім «Гельветика» |
Бібліографічний опис: | Компанець, К. А. Вплив маркетингових комунікацій на формування позитивного іміджу підприємства / К. А. Компанець, Л. О. Литвишко, В. О. Артемчук // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / редкол.: Н. Н. Пойда-Носик (голов. ред.), М. М. Палінчак, Я. П. Дроздовський та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2020. – Ч. 1, вип. 33. – С. 77–81. – Бібліогр.: с. 80 (15 назв); рез. укр., англ. URL http://www.visnyk-econom.uzhnu.uz.ua/archive/33_1_2020ua/16.pdf |
Серія/номер: | Міжнародні економічні відносини та світове господарство; |
Короткий огляд (реферат): | У статті встановлено вплив маркетингових комунікацій на формування позитивного іміджу підприємств.
Досліджено застосування різних каналів зв'язку до вражень споживачів транспортних послуг. Доведено, що завдяки
розвитку інформаційних технологій на формування позитивного іміджу підприємств впливає постійний контакт між
замовниками та виробниками транспортних послуг. Досліджено ймовірні очікування та переваги використання технології веб-персоналізації як методу підвищення інформаційної доступності транспортних послуг. Було підтверджено,
що вдосконалення каналів комунікації з клієнтами відбувається завдяки розробленню мобільних версій веб-сайтів та
мобільних додатків, що є ще однією перевагою у створенні позитивного корпоративного іміджу. Було представлено
формування основних складників позитивного іміджу підприємств. The article establishes the influence of marketing communications on the formation of a positive image of enterprises. The application of different communication channels to the impressions of consumers of transport services is investigated. It is proved that due to the development of information technologies the formation of a positive image of enterprises is influenced by constant contact between customers and manufacturers of transport services. The probable expectations and advantages of using web personalization technology as a method of increasing the information accessibility of transport services are investigated. It was confirmed that the improvement of communication channels with customers is due to the development of mobile versions of websites and mobile applications, which is another advantage in creating a positive corporate image. The formation of the main components of a positive image of enterprises was presented. With the development of technology, more and more companies have the opportunity to choose from a large number of marketing tools (communications) those that would satisfy them in the best way. The management of transport companies, especially in times of economic crisis, is forced to reduce marketing budgets. However, based on the possibilities of Internet marketing, the constraint on funds has its positive sides: marketers begin to actively search for or create low-cost methods of promotion, promotion ideas become more original, attracting customers through unexpected creative solutions, due to which communication efficiency gradually increases. Today, large transport companies need to use the full range of areas of Internet marketing: SEO and content marketing, contextual advertising, PR and social networks, affiliate programs. All these are the main marketing communications that are now being implemented in the field of transport. The article presented the main of the above methods of marketing communications and revealed their impact on the activities and creating a positive image of transport companies. The authors identified all the components that shape the image of enterprises. |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/66063 |
ISSN: | 2413-9971 |
Розташовується у зібраннях: | Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 33 Частина 1 - 2020 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ВПЛИВ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ.pdf | 326.77 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.