Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/66089
Назва: Творче підприємництво в контексті формування креативної економіки
Інші назви: Creative entrepreneurship in the context of formation of creative economy
Автори: Соломніков, І. В.
Островерх, Г. Є.
Нестеренко, Д. С.
Ключові слова: підприємництво, творчість, зростання, освіта, знання, установи, культурний фон, ресурси, мотиви, стимули, технології, entrepreneurship, creativity, growth, education, knowledge, institutions, cultural background, resources, motives, incentives, technologies
Дата публікації: 2020
Видавництво: Видавничий дім «Гельветика»
Бібліографічний опис: Соломніков, І. В. Творче підприємництво в контексті формування креативної економіки / І. В. Соломніков, Г. Є. Островерх, Д. С. Нестеренко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / редкол.: Н. Н. Пойда-Носик (голов. ред.), М. М. Палінчак, Я. П. Дроздовський та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2020. – Ч. 2, вип. 33. – С. 52–55. – Бібліогр.: с. 54–55 (10 назв); рез. укр., англ. URL http://www.visnyk-econom.uzhnu.uz.ua/archive/33_2_2020ua/10.pdf
Серія/номер: Міжнародні економічні відносини та світове господарство;
Короткий огляд (реферат): Поняття творчості є містким, що допомагає скористатися перевагами підприємництва та використовувати нейтральні можливості для сприяння, таким чином, економічному зростанню. Поруч із цим основним аргументом неокласичної теорії, яка ігнорує роль підприємництва у зростанні, у цій статті зазначається, що творче підприємництво повинно бути включено як фактор економічного зростання країни. Прихильність творчості до підприємницької діяльності концентрується на чинниках, що впливають на економічне зростання, а також на пізнанні того, як ця процедура впливає на підприємницьку творчість. Цими чинниками є знання та освіта, управління технологіями, що руйнуються, створення переливу життєздатності, роль культурного походження й особистих особливостей людей, мотиви і стимули індивідів, існування доступу до ресурсів і установ, що окреслюють середовище дій підприємця.
The concept of creativity is multidimensional, which helps to reap the benefits of entrepreneurship, neutral opportunities and thus promote economic growth. Along with this is the main argument of neoclassical theory, which ignores the role of entrepreneurship in growth. This article states that creative entrepreneurship should be included as a factor in the country's economic growth. Commitment of creativity to entrepreneurial activity, focusing on the factors influencing economic growth, as well as to the admiration of how this procedure affects entrepreneurial creativity. The phenomenon of entrepreneurship acts as an integral attribute of the market economy. With the development of the market economy, the role of entrepreneurship is increasing and business organizations are becoming the leading economic entities. Entrepreneurship as one of the forms of manifestation of social relations contributes not only to increasing the material and spiritual potential of society, but also creates a fertile ground for the practical implementation of the abilities and talents of each employee. These factors are knowledge and education, management of technologies, education, development of the flow of life, the role of cultural walking and special features of people, motives and stimulation of individuals, access to the middle of resources, and the establishment of the environment. Create new opportunities for cultural entrepreneurs in the field of business administration and social networks, involve them in marketing activities and provide them with city links suitable for the development of social and cultural structure of society. Thus, creative entrepreneurship in the context of the creative economy as a result of the interaction of culture and commerce not only make it possible to reform the cultural sector, but also allow you to change the appearance and large provincial cities, generate new jobs, organize new events and activities in the urban environment. However, the development of creative industries in our country is possible only with the joint efforts of government, business, cultural institutions and an active public position.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/66089
ISSN: 2413-9971
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ. Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 33 Частина 2 - 2020

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ТВОРЧЕ ПІДПРИЄМНИЦТВО.pdf523.34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.