Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/66149
Title: | Вступ до спеціальності у презентаціях і схемах |
Authors: | Палько, Тетяна Василівна |
Keywords: | клінічна психологія; методичні рекомендації; лекційні заняття; презентації; практичні завдання |
Issue Date: | Aug-2024 |
Publisher: | ДВНЗ «Ужгородський національний університет» |
Citation: | «Вступ до спеціальності у презентаціях і схемах»: методичні рекомендації для здобувачів вищої освіти рівня «бакалавр» галузі знань 05 «Соціальні та поведінкові науки» спеціальності 053 «Психологія» ОП «Клінічна психологія»// Авт-уклад. Т. В. Палько. Ужгород: ДВНЗ «УжНУ», 2024. 59с. |
Abstract: | Методичні рекомендації з дисципліни «Вступ до спеціальності:клінічна психологія» розроблені з метою підготовки до занять здобувачів вищої освіти рівня «бакалавр» галузі знань 05 «Соціальні та поведінкові науки» спеціальності 053 «Психологія» ОП «Клінічна психологія» укладені у відповідності до навчальної робочої програми з даної дисципліни. Вони візуалізують та систематизують інформацію, викладену на платформі Moodle. У методичних рекомендаціях розкрито значення навчальної дисципліни, роль та місце психологічних знань у пізнанні людини та навколишнього світу через зміст і структуру психологічної готовності до професійної діяльності фахівця, його етичні особливості. Методичні рекомендації охоплюють усі теми лекційних занять у вигляді презентацій,а також завдання для практичних занять, що дозволяє забезпечити високу якість підготовки студентів до вивчення навчальної дисципліни «Вступ до спеціальності». |
Type: | Text |
Publication type: | Методичні рекомендації |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/66149 |
Appears in Collections: | Навчально-методичні видання кафедри наук про здоров’я |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Вступ до спеціальності.pdf | 1.65 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.