Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/66327
Title: | Management of sports education in times of coronavirus crisis |
Other Titles: | Управління освітою у сфері спорту в часи коронавірусної кризи |
Authors: | Білогур, Влада Євгеніївна Bilohur, V. Andriukaitiene, R. |
Keywords: | education management, sports, COVID-19, sports policy improvement, управління освітою, сфера спорту, COVID-19, удосконалення спортивної політики |
Issue Date: | 2021 |
Citation: | Bilohur V., Andriukaitiene R. Management of sports education in times of coronavirus crisis. Humanities Studies: зб. наук. праць. 2021. Вип. 8 (85). C. 75–81. |
Series/Report no.: | Humanities Studies; |
Abstract: | This article analyzes the sport’s education management issue in the conditions of COVID-19, which takes place in
difficult conditions of uncertainty and instability, which is cultivated by value-semantic sport functioning parameters
in modern society, sports-oriented approach to learning, development of physical and spiritual sports personality
foundations, a fundamentally new approach to the formation of a physically healthy personality. Four methodological
levels are used: 1) philosophical: 2) general scientific; 3) specific scientific; 4) technological, which made it possible to
penetrate an education management issues in the sport field in the conditions of COVID-19. The purpose of the study is
to conceptualize the management of education in the sport field during the coronavirus crisis, which aims to find ways
to optimize the humane potential of sports. Objectives of the research: 1) to analyze ways and directions of improving
sports policy to address the sport problems and healthy sports personality development in times of coronavirus crisis;
2) to reveal the sports globalization essence as an opportunity for comprehensive regulation of global problems and to make
partial changes in the education system in the context of the COVID-19 pandemic; 3) to find out the sports development
directions as a sustainable development factor that promotes the development of a strong state and sports society; 4) to
reveal national model formation of physical culture and sports movement as an important healthy lifestyle component.
The research concluded that the COVID-19 pandemic has led to an increase in the place and role of sport in human life
and society. Sport is becoming the largest indicator of self-organization in physical, social and spiritual health, allows you
to directly restore the vital forces of human nature, contributes to the formation of the image and image of the athlete,
shows the competitive advantages of sports organizations. Educational policy in the sport field during the COVID-19
pandemic comes to the fore, because the formation of a physically and spiritually healthy personality depends on the tasks
in this area. В статті проаналізовано управління освітою у сфері спорту в умовах COVID-19, що відбувається в cкладних умовах невизначеності та нестабільності, яка б культивувала ціннісно-смислові параметри функціонування спорту у сучасному соціумі, спортивно-орієнтований підхід до навчання, розвиток фізичних та духовних основ спортив ної особистості, принципового нового підходу до формування фізично здорової особистості. Використано чотири рівня методології: 1) філософський: 2) загальнонауковий; 3) конкретно-науковий; 4) технологічний, що дали мож ливість проникнути в управління освітою у сфері спорту в умовах COVID-19. Мета дослідження – концептуалі зація управління освітою у сфері спорту в часи коронавірусної кризи, спрямована на пошук шляхів оптимізації гуманного потенціалу спорту. Завдання дослідження: 1) проаналізувати шляхи і напрями удосконалення спортив ної політики для вирішення проблем спорту та здорового розвитку спортивної особистості у часи коронавірусної кризи; 2) розкрити сутність спортивної глобалізації як можливість комплексного регулювання загальносвітових проблем і вносити часткові зміни у систему освіти в умовах пандемії COVID-19; 3) з’ясувати напрями розвитку спорту як чинника забезпечення сталого розвитку, що сприяє розвиткові сильної держави і здорового суспіль ства; 4) формування загальнонаціональної моделі фізкультурно-спортивного руху як важливої складової здоро вого способу життя. Для аналізу використано чотири рівня методології: 1) філософський: 2) загальнонауковий; 3) конкретно-науковий; 4) технологічний, що дали глибоко та всебічно проаналізувати дану проблему. У результаті проведеного дослідження прийшли до висновку, що пандемія COVID-19 привела до зростання місця і ролі спорту у житті людини і суспільства, який стає найбільшим показником самоорганізації фізичного, соціального і духо вного здоров’я людини, дозволяє відновити безпосередньо життєві сили людської природи, сприяти формуванню образу та іміджу спортсмена як конкурентної переваги спортивних організацій. Освітня політика у галузі спорту під час пандемії COVID-19 висувається на перший план, тому що від завдань у цій сфері залежить формування фізично здорової і духовно загартованої особистості. |
Type: | Text |
Publication type: | Стаття |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/66327 |
ISSN: | 2708-0404 2708-0390 |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри фізичного виховання |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.