Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/66327
Название: Management of sports education in times of coronavirus crisis
Другие названия: Управління освітою у сфері спорту в часи коронавірусної кризи
Авторы: Білогур, Влада Євгеніївна
Bilohur, V.
Andriukaitiene, R.
Ключевые слова: education management, sports, COVID-19, sports policy improvement, управління освітою, сфера спорту, COVID-19, удосконалення спортивної політики
Дата публикации: 2021
Библиографическое описание: Bilohur V., Andriukaitiene R. Management of sports education in times of coronavirus crisis. Humanities Studies: зб. наук. праць. 2021. Вип. 8 (85). C. 75–81.
Серия/номер: Humanities Studies;
Краткий осмотр (реферат): This article analyzes the sport’s education management issue in the conditions of COVID-19, which takes place in difficult conditions of uncertainty and instability, which is cultivated by value-semantic sport functioning parameters in modern society, sports-oriented approach to learning, development of physical and spiritual sports personality foundations, a fundamentally new approach to the formation of a physically healthy personality. Four methodological levels are used: 1) philosophical: 2) general scientific; 3) specific scientific; 4) technological, which made it possible to penetrate an education management issues in the sport field in the conditions of COVID-19. The purpose of the study is to conceptualize the management of education in the sport field during the coronavirus crisis, which aims to find ways to optimize the humane potential of sports. Objectives of the research: 1) to analyze ways and directions of improving sports policy to address the sport problems and healthy sports personality development in times of coronavirus crisis; 2) to reveal the sports globalization essence as an opportunity for comprehensive regulation of global problems and to make partial changes in the education system in the context of the COVID-19 pandemic; 3) to find out the sports development directions as a sustainable development factor that promotes the development of a strong state and sports society; 4) to reveal national model formation of physical culture and sports movement as an important healthy lifestyle component. The research concluded that the COVID-19 pandemic has led to an increase in the place and role of sport in human life and society. Sport is becoming the largest indicator of self-organization in physical, social and spiritual health, allows you to directly restore the vital forces of human nature, contributes to the formation of the image and image of the athlete, shows the competitive advantages of sports organizations. Educational policy in the sport field during the COVID-19 pandemic comes to the fore, because the formation of a physically and spiritually healthy personality depends on the tasks in this area.
В статті проаналізовано управління освітою у сфері спорту в умовах COVID-19, що відбувається в cкладних умовах невизначеності та нестабільності, яка б культивувала ціннісно-смислові параметри функціонування спорту у сучасному соціумі, спортивно-орієнтований підхід до навчання, розвиток фізичних та духовних основ спортив ної особистості, принципового нового підходу до формування фізично здорової особистості. Використано чотири рівня методології: 1) філософський: 2) загальнонауковий; 3) конкретно-науковий; 4) технологічний, що дали мож ливість проникнути в управління освітою у сфері спорту в умовах COVID-19. Мета дослідження – концептуалі зація управління освітою у сфері спорту в часи коронавірусної кризи, спрямована на пошук шляхів оптимізації гуманного потенціалу спорту. Завдання дослідження: 1) проаналізувати шляхи і напрями удосконалення спортив ної політики для вирішення проблем спорту та здорового розвитку спортивної особистості у часи коронавірусної кризи; 2) розкрити сутність спортивної глобалізації як можливість комплексного регулювання загальносвітових проблем і вносити часткові зміни у систему освіти в умовах пандемії COVID-19; 3) з’ясувати напрями розвитку спорту як чинника забезпечення сталого розвитку, що сприяє розвиткові сильної держави і здорового суспіль ства; 4) формування загальнонаціональної моделі фізкультурно-спортивного руху як важливої складової здоро вого способу життя. Для аналізу використано чотири рівня методології: 1) філософський: 2) загальнонауковий; 3) конкретно-науковий; 4) технологічний, що дали глибоко та всебічно проаналізувати дану проблему. У результаті проведеного дослідження прийшли до висновку, що пандемія COVID-19 привела до зростання місця і ролі спорту у житті людини і суспільства, який стає найбільшим показником самоорганізації фізичного, соціального і духо вного здоров’я людини, дозволяє відновити безпосередньо життєві сили людської природи, сприяти формуванню образу та іміджу спортсмена як конкурентної переваги спортивних організацій. Освітня політика у галузі спорту під час пандемії COVID-19 висувається на перший план, тому що від завдань у цій сфері залежить формування фізично здорової і духовно загартованої особистості.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/66327
ISSN: 2708-0404
2708-0390
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри фізичного виховання

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
243.pdf260.51 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.