Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/66340
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДюгованець, Олеся Михайлівна-
dc.date.accessioned2024-10-27T19:54:02Z-
dc.date.available2024-10-27T19:54:02Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationTheoretical Foundations in Economics and Management : collective monograph / [аuthors : Лайчук С., Поліщук І., Єлісєєв В. at al.] ; [reviewers : Kvasnytska Raisa, Dovgal Olena, Breus Svitlana at al.] ; Іnternational Science Group. — Boston : Primedia eLaunch, 2022. — 363 р. : іл., табл. — Текст : укр., англ. — Бібліогр.: с. 336—363. — ISBN – 979-8-88722-618-7.-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/66340-
dc.language.isoukuk
dc.publisherBoston: Primedia eLaunchuk
dc.relation.ispartofseriesРозділ 6. MARKETING;-
dc.titleТенденції сучасного розвитку маркетингових досліджень та їх роль в управлінському процесі: розділ монографіїuk
dc.title.alternativeTheoretical Foundations in Economics and Management: collective monograph / Mostova A., etc. International Science Group. Boston: Primedia eLaunch, 2022. 363 р.uk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeМонографіяuk
Appears in Collections:Навчально-методичні видання кафедри бізнес-адміністрування, маркетингу та менеджменту

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Розділ монографії_2022.pdfС.277-3054.28 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.