Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/66340
Назва: Тенденції сучасного розвитку маркетингових досліджень та їх роль в управлінському процесі: розділ монографії
Інші назви: Theoretical Foundations in Economics and Management: collective monograph / Mostova A., etc. International Science Group. Boston: Primedia eLaunch, 2022. 363 р.
Автори: Дюгованець, Олеся Михайлівна
Дата публікації: 2022
Видавництво: Boston: Primedia eLaunch
Бібліографічний опис: Theoretical Foundations in Economics and Management : collective monograph / [аuthors : Лайчук С., Поліщук І., Єлісєєв В. at al.] ; [reviewers : Kvasnytska Raisa, Dovgal Olena, Breus Svitlana at al.] ; Іnternational Science Group. — Boston : Primedia eLaunch, 2022. — 363 р. : іл., табл. — Текст : укр., англ. — Бібліогр.: с. 336—363. — ISBN – 979-8-88722-618-7.
Серія/номер: Розділ 6. MARKETING;
Тип: Text
Тип публікації: Монографія
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/66340
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні видання кафедри бізнес-адміністрування, маркетингу та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Розділ монографії_2022.pdfС.277-3054.28 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.