Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/66344
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorДюгованець, Олеся Михайлівна-
dc.contributor.authorDiugowanets, Olesia-
dc.date.accessioned2024-10-27T20:16:18Z-
dc.date.available2024-10-27T20:16:18Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationВдовічена О.Г., Дюгованець О.М., Чернова І.В. Digital-маркетинг як інструмент ефективності та конкурентоспроможності сучасного бізнесу: особливості та перспективи впровадження в Україні/ Чорноморський національний університет імені Петра Могили. Інвестиції: практика та досвід, Випуск №2. 2022. С.81-87.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/66344-
dc.description.abstractСьогодні характерною залишається наявність тенденцій мінливості в системі ринкових процесів. Відповідно, актуалізується потреба у підтримці цифрових трансформацій, одним із напрямів яких є активний розвиток digital-маркетингу. Визначено, що цифровий маркетинг, який є самостійним напрямом комунікативної політики підприємств, можна детермінувати як сукупність прогресивних інструментів та методів збереження сталих безперервних зв'язків між бізнесом і суспільством — основними споживачами товарів і послуг. Визначено, що налагодження взаємодії між зазначеними суб'єктами в умовах зниження ефективності підприємницької діяльності (що є одним із наслідків пандемії Covid-19) є необхідним кроком на шляху підтримки загального рівня бізнес-активності в державі. Цифровізація як глобальне явище відкриває нові можливості для бізнесу, створює передумови для підтримки збутової активності, конкурентоспроможності та загального збереження ефективності комунікативної політики господарюючих суб'єктів. У контексті обумовлених аспектів важливість дослідження проблематики пов'язана із потребою у перманентному аналізі тенденцій розвитку digital-маркетингу як ос новного фактору успіху бізнесу в умовах становлення цифрового суспільства. Наукова стаття являє собою оригінальне дослідження digital-маркетингу як комплексної економічної категорії, яка дозволяє впливати на конкурентоспроможність сучасного бізнесу та стимулювати ріст ефек тивності бізнес-процесів в умовах динамічного розвитку цифрового рекламного ринку Украї ни. Дослідження проблематики здійснювалось завдяки застосуванню методів порівняння, аб стракції, аналізу та узагальнення, а також табличного і графічного моделювання. В науковій роботі було детерміновано поняття digital-маркетингу, основні риси, цілі та передумови засто сування цифрових технологій як інструментів комунікації між бізнесом та споживачами. Авто рами було узагальнено особливості розвитку ринку цифрових рекламних послуг в Україні та його впливу на становлення і зростання цифрового маркетингу. Проаналізовано переваги цифрових каналів взаємодії бізнесу і споживача, а також перспективи розвитку digital-маркетингу у контексті актуалізації процесів цифрових трансформацій та глобальної цифровізації як еко номіки, так і суспільного життя.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherЧорноморський національний університет імені Петра Могили. Інвестиції: практика та досвідuk
dc.relation.ispartofseriesВипуск №2.;С.81-87-
dc.subjectdigital-маркетинг, бізнес-середовище, підприємницька діяльність, ринок цифрової реклами, діджиталізація, цифрові трансформації, комунікативна політика, конкурентоспроможністьuk
dc.titleDigital-маркетинг як інструмент ефективності та конкурентоспроможності сучасного бізнесу: особливості та перспективи впровадження в Україніuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри бізнес-адміністрування, маркетингу та менеджменту

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
DIGITAL-МАРКЕТИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ.pdf951.8 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.