Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/66350
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДюгованець, Олеся Михайлівна-
dc.date.accessioned2024-10-27T20:59:07Z-
dc.date.available2024-10-27T20:59:07Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citation10. Гречаник Н., Дюгованець О., Колєдіна К. Методи маркетингових досліджень: порівняння традиційних та сучасних підходів. Ефективна економіка. №8, 2024 URL: https://www.nayka.com.ua/index.php/ee/article/view/4448/4483uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/66350-
dc.description.abstractДослідження спрямоване на комплексне порівняння сучасних та традиційних маркетингових підходів. В статті систематизовано основні періоди розвитку маркетингових досліджень та з’ясовано, що кожний етап розвитку має свої особливості на набір певних технологій і стратегій. Встановлено, що традиційний та сучасний підходи реалізуються за допомогою характерних для них, технологій. Особлива увага приділена сучасним технологіям, а саме: аналізу великих даних, соціальному медіа аналізу та веб-аналітиці, мобільним додаткам та сенсорам IoT, штучному інтелекту, віртуальній реальності тощо. Також наголошено, що для ефективного маркетингового дослідження доцільно комбінувати традиційні і сучасні підходи з метою отримання більш якісного результату. В процесі дослідження було порівняно традиційний та сучасний підходи за такими аспектами порівняння, як методи збору даних, їх джерела, час проведення досліджень, точність та деталізація, витрати на дослідження, залучення респондентів, інструменти аналізу, гнучкість та адаптивність, інтерпретація результатів, області застосування, етичні питання та конфіденційність даних і результативність.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherЕфективна економіка.uk
dc.subjectцифрові інструменти, штучний інтелект, соціальні медіа, кількісні методи дослідження, фокус групи, опитування.uk
dc.titleМЕТОДИ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ: ПОРІВНЯННЯ ТРАДИЦІЙНИХ ТА СУЧАСНИХ ПІДХОДІВuk
dc.title.alternativeMARKETING RESEARCH METHODS: COMPARISON OF TRADITIONAL AND MODERN APPROACHESuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри бізнес-адміністрування, маркетингу та менеджменту

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
МЕТОДИ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ПОРІВНЯННЯ.pdf457.28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.