Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/66395
Title: Marketing of the domestic hotel and restaurant enterprise in the international digital space
Other Titles: Маркетинг вітчизняного готельно-ресторанного підприємства в міжнародному цифровому просторі
Authors: Tsviliy, Sergiy
Gurova, Darya
Zhuravlova, Svitlana
Keywords: marketing, digital space, international business, hotel and restaurant business, strategy, consumer, маркетинг, цифровий простір, міжнародний бізнес, стратегія, споживач, готельно-ресторанне підприємство
Issue Date: 2021
Publisher: Видавничий дім «Гельветика»
Citation: Tsviliy S. Marketing of the domestic hotel and restaurant enterprise in the international digital space / Sergiy Tsviliy, Darya Gurova, Svitlana Zhuravlova // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / редкол.: М. М. Король (голов. ред.), М. М. Палінчак, Я. П. Дроздовський та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2021. – Вип. 35. – С. 74–79. – Бібліогр.: с. 77–78 (12 назв); рез. англ., укр. URL http://www.visnyk-econom.uzhnu.uz.ua/archive/35_2021ua/16.pdf
Series/Report no.: Міжнародні економічні відносини та світове господарство;
Abstract: The article considers theoretical approaches to the development of digital services. The world experience in studying methodical tools in the field of service marketing is generalized. A model of a complex hotel and restaurant product has been developed. Practical recommendations for the implementation of digital marketing strategy for hotel and restaurant services are provided. The scheme of organizational construction of the marketing department of the hotel and restaurant company in accordance with the requirements of digitalization of business is offered. The priority tasks of the domestic hotel and restaurant enterprise in the formation of consumer thinking of digital consumption are defined. It is concluded that further explorations are interesting in terms of developing a mechanism for studying the digital loyalty of customers of a complex hotel and restaurant product.
В статті розглянуто теоретичні підходи щодо розвитку системи цифрових послуг, що формується в межах сучасної концепції цифрової сервісної економіки. Узагальнено міжнародний досвід з вивчення методичного інструментарію в площині маркетингу сфери сервісу, що дозволило зробити висновок відносно значної більшості типових моделей, які базуються на чіткому визначенні типу послуги, в залежності від якого виникає необхідність у відповідних маркетингових заходах з боку підприємства. Розроблено модель комплексного готельно-ресторанного продукту на основі обґрунтування стратегічного успіху компаній у боротьбі з конкурентами, який залежить від впровадження цифрового маркетингу, розуміння технологій якого дозволяє забезпечити інтернаціоналізацію готельно-ресторанного бізнесу і повноцінно увійти з власним продуктом в глобальний цифровий простір. Надано практичні рекомендації щодо формування та реалізації стратегії цифрового маркетингу відносно готельно-ресторанних послуг. Запропоновано схему організаційної побудови відділу маркетингу готельно-ресторанної компанії у відповідності до вимог цифровізації бізнесу, фундаментом якої є: створення відділу цифрових технологій фірми, до компетенції якого увійде робота по структуризації та впорядковуванню маркетингової інформації в синхронізовану цифрову систему; інтеграція системи з корпоративною інформаційною системою підприємства; організація відділу інтернет-маркетингу, до завдань якого повинні відноситися дієві заходи залучення додаткових клієнтів за допомогою інтернет-ресурсів. Виокремлено вимоги до маркетолога для налагодження раціональної взаємодії у цифровому міжнародному просторі компаній готельно-ресторанного бізнесу з покупцями та споживачами комплексного продукту. Визначено пріоритетні завдання вітчизняної готельно-ресторанного підприємства при формуванні у споживача мислення цифрового споживання. Зроблено висновок, що подальші розвідки у цьому напрямку є цікавими у площині розробки механізму вивчення цифрової лояльності покупців комплексного готельно-ресторанного продукту.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/66395
ISSN: 2413-9971
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 35 - 2021

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MARKETING OF THE DOMESTIC HOTEL AND RESTAURANT ENTERPRISE.pdf372.76 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.