Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/66395
Название: | Marketing of the domestic hotel and restaurant enterprise in the international digital space |
Другие названия: | Маркетинг вітчизняного готельно-ресторанного підприємства в міжнародному цифровому просторі |
Авторы: | Tsviliy, Sergiy Gurova, Darya Zhuravlova, Svitlana |
Ключевые слова: | marketing, digital space, international business, hotel and restaurant business, strategy, consumer, маркетинг, цифровий простір, міжнародний бізнес, стратегія, споживач, готельно-ресторанне підприємство |
Дата публикации: | 2021 |
Издательство: | Видавничий дім «Гельветика» |
Библиографическое описание: | Tsviliy S. Marketing of the domestic hotel and restaurant enterprise in the international digital space / Sergiy Tsviliy, Darya Gurova, Svitlana Zhuravlova // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / редкол.: М. М. Король (голов. ред.), М. М. Палінчак, Я. П. Дроздовський та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2021. – Вип. 35. – С. 74–79. – Бібліогр.: с. 77–78 (12 назв); рез. англ., укр. URL http://www.visnyk-econom.uzhnu.uz.ua/archive/35_2021ua/16.pdf |
Серия/номер: | Міжнародні економічні відносини та світове господарство; |
Краткий осмотр (реферат): | The article considers theoretical approaches to the development of digital services. The world experience in studying
methodical tools in the field of service marketing is generalized. A model of a complex hotel and restaurant product has been
developed. Practical recommendations for the implementation of digital marketing strategy for hotel and restaurant services are
provided. The scheme of organizational construction of the marketing department of the hotel and restaurant company in accordance
with the requirements of digitalization of business is offered. The priority tasks of the domestic hotel and restaurant enterprise
in the formation of consumer thinking of digital consumption are defined. It is concluded that further explorations are interesting in
terms of developing a mechanism for studying the digital loyalty of customers of a complex hotel and restaurant product. В статті розглянуто теоретичні підходи щодо розвитку системи цифрових послуг, що формується в межах сучасної концепції цифрової сервісної економіки. Узагальнено міжнародний досвід з вивчення методичного інструментарію в площині маркетингу сфери сервісу, що дозволило зробити висновок відносно значної більшості типових моделей, які базуються на чіткому визначенні типу послуги, в залежності від якого виникає необхідність у відповідних маркетингових заходах з боку підприємства. Розроблено модель комплексного готельно-ресторанного продукту на основі обґрунтування стратегічного успіху компаній у боротьбі з конкурентами, який залежить від впровадження цифрового маркетингу, розуміння технологій якого дозволяє забезпечити інтернаціоналізацію готельно-ресторанного бізнесу і повноцінно увійти з власним продуктом в глобальний цифровий простір. Надано практичні рекомендації щодо формування та реалізації стратегії цифрового маркетингу відносно готельно-ресторанних послуг. Запропоновано схему організаційної побудови відділу маркетингу готельно-ресторанної компанії у відповідності до вимог цифровізації бізнесу, фундаментом якої є: створення відділу цифрових технологій фірми, до компетенції якого увійде робота по структуризації та впорядковуванню маркетингової інформації в синхронізовану цифрову систему; інтеграція системи з корпоративною інформаційною системою підприємства; організація відділу інтернет-маркетингу, до завдань якого повинні відноситися дієві заходи залучення додаткових клієнтів за допомогою інтернет-ресурсів. Виокремлено вимоги до маркетолога для налагодження раціональної взаємодії у цифровому міжнародному просторі компаній готельно-ресторанного бізнесу з покупцями та споживачами комплексного продукту. Визначено пріоритетні завдання вітчизняної готельно-ресторанного підприємства при формуванні у споживача мислення цифрового споживання. Зроблено висновок, що подальші розвідки у цьому напрямку є цікавими у площині розробки механізму вивчення цифрової лояльності покупців комплексного готельно-ресторанного продукту. |
Тип: | Text |
Тип публикации: | Стаття |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/66395 |
ISSN: | 2413-9971 |
Располагается в коллекциях: | Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 35 - 2021 |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
MARKETING OF THE DOMESTIC HOTEL AND RESTAURANT ENTERPRISE.pdf | 372.76 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.