Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/66583
Назва: | Інфлюенсери як важливий складник цифрового маркетингу |
Інші назви: | Influencers as an important component of digital marketing |
Автори: | Пономаренко, І. В. |
Ключові слова: | бренд, інфлюенсери, комунікації, контент, цільова аудиторія, цифровий маркетинг, brand, influencers, communications, content, target audience, digital marketing |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Видавничий дім «Гельветика» |
Бібліографічний опис: | Пономаренко, І. В. Інфлюенсери як важливий складник цифрового маркетингу / І. В. Пономаренко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / редкол.: М. М. Король (голов. ред.), М. М. Палінчак, Я. П. Дроздовський та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2021. – Вип. 37. – С. 66–70. – Бібліогр.: с. 69 (15 назв); рез. укр., англ. URL http://www.visnyk-econom.uzhnu.uz.ua/archive/37_2021ua/12.pdf |
Серія/номер: | Міжнародні економічні відносини та світове господарство; |
Короткий огляд (реферат): | Представлено основні види цифрового маркетингу та підвиди маркетингу соціальних мереж, які відрізняються виходячи зі специфіки розміщуваного контенту та основних характеристик цільової аудиторії. Доведено доцільність
використання інфлюенсерів для налагодження компаніями довгострокових та ефективних комунікацій із потенційними
клієнтами у цифровому середовищі. Розкрито основні чинники, які впливають на вартість послуг інфлюенсерів, та особливості побудови маркетингової кампанії у цифровому середовищі. Наведено градацію оплати лідерів думок у поточному
році залежно від чисельності підписників та окреслено специфіку ціноутворення послуг популярних особистостей (актори, спортсмени, моделі та ін.). Доведено динамічність змін у структурі соціальних медіа та появу нових гравців упродовж
нетривалого періоду часу, що пояснюється процесами діджиталізації та швидкою зміною інтересів цільової аудиторії. The main types of digital marketing and subtypes of social network marketing are presented, which differ based on the specifics of the posted content and the main characteristics of the target audience. Scientifically based approaches to influencing the target audience through the formation of requests for useful advice and recommendations help to optimize the activities of companies in the digital environment. It is expedient to implement the presented approaches within the framework of recommendation marketing. The expediency of using influencers to establish long-term and effective communications with potential customers in the digital environment has been proved. The effectiveness of the use of opinion leaders is based on the tendency of users to trust bloggers more than advertising in offline and online environments. Experts recommend that in the framework of social network marketing to distinguish: YouTube-marketing, Instagram-marketing, TikTok-marketing, Facebook-marketing, LinkedIn-marketing and more. Due to the specifics of photo and short video content distribution, Instagram is very popular among influencers, who have the opportunity to constantly contact the target audience and attract a large number of subscribers. The main factors influencing the cost of influencers’ services and features of building a marketing campaign in the digital environment are revealed. The use of celebrities is subject only to large companies due to significant advertising budgets, and small companies do not have the opportunity to spend significant amounts of resources to attract top influencers. The incompatibility of costs and results forces small businesses to engage in marketing campaigns in the digital environment of leaders of influence, who demand much lower fees for their services. The gradation of payment of opinion leaders in the current year depending on the number of subscribers is given and the specifics of pricing of services of popular personalities (actors, sportsmen, models, etc.) are outlined. The dynamics of changes in the structure of social media and the emergence of new players over a short period of time, which is explained by the processes of digitalization and the rapid change of interests of the target audience. |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/66583 |
ISSN: | 2413-9971 |
Розташовується у зібраннях: | Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 37 - 2021 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ІНФЛЮЕНСЕРИ ЯК ВАЖЛИВИЙ СКЛАДНИК ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ.pdf | 415.67 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.