Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/66593
Назва: ЗАСТОСУВАННЯ ПЛАТФОРМ ЦИФРОВОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА У МАЛОМУ ТА СЕРЕДНЬОМУ БІЗНЕСІ
Інші назви: APPLICATION OF DIGITAL ENTREPRENEURSHIP PLATFORMS IN SMALL AND MEDIUM-SIZED BUSINESSES
Автори: Міца, Владислав Володимирович
Лях, Ігор Михайлович
Ключові слова: ЗАСТОСУВАННЯ ПЛАТФОРМ ЦИФРОВОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА У МАЛОМУ ТА СЕРЕДНЬОМУ БІЗНЕСІ, цифрове підприємництво, цифрові платформи, цифрові технології, малі та середні підприємства (МСП), технологічні інструменти.
Дата публікації: 12-кві-2023
Видавництво: Економіка
Бібліографічний опис: В сучасних умовах розвитку цифрові платформи в малому та середньому бізнесі почали широко застосовуватися під час розвитку Індустрії-4.0 глобалізації. Сучасні дослідження визначають цифрові платформи як електронне середовище, яке включає загальний набір (перелік) товарів та послуг з відповідною цифровою конфігурацією. Прикладом цифрових платформ є: цифрова музична платформа «Spotify» або «iTunes», цифрова кіноплатформа «Netflix» тощо В статті встановлено, що з точки зору економіки, цифрові платформи – це допоміжні електронні середовища (ринки) на яких продавці та покупці здійснюють купівлю-продаж товарів. А цифрове підприємництво розглядається також як процес створення нового Інтернет-бізнесу. В процесі дослідження встановлено, що завдяки поширенню цифрових платформ у підприємців з’явились можливості для стимулювання інновацій для створення нових продуктів або послуг. У рамках Індустрії-4.0 глобалізація та цифровізація сформували на основі цифрових платформ деякі переваги для учасників. Насамперед, через цифрові платформи виробники можуть оцінити покупців і кінцевих споживачів, не звертаючись до посередників. Також цифрові платформи дозволяють продавцям демонструвати свої товари у віртуальних торгових центрах через веб-сайт, а споживачі можуть переглядати інформацію про товар у зручний для них час та місце. Доведено, що малі та середні підприємства є одним із головних двигунів сучасної економіки, які сприяють розвитку економіки країни, створенню доходів, зайнятості та інноваціям у різних галузях. Малі та середні підприємства є ключем до економічного зростання та ринкової конкуренції в більшості розвинутих економік завдяки своїй гнучкості та здатності до інновацій. За результатами проведеного дослідження підтверджено, що застосування цифрових інструментів та платформ допомагає підприємствам малого та середнього бізнесу визначити вірний напрямок для покращення ефективності діяльності малих і середніх підприємств у рамках Індустрії-4.0 і тенденцій цифровізації. Адже діяльність підприємств малого та середнього бізнесу безпосередньо впливає на загальний ВВП країни Таким чином предметом подальшого дослідження є вивчення факторів, які можуть підвищити продуктивність підприємств малогота середнього бізнесу, що є важливим при визначенні напрямів майбутнього розвитку підприємств малого та середнього бізнесу. Крім того, в рамках Індустрії-4.0. підприємств малого та середнього бізнесу повинні скористатися перевагами глобалізації та цифровізації, щоб працювати краще та досягати більших конкурентних переваг.
Серія/номер: Актуальні проблеми економіки;4 (262)
Короткий огляд (реферат): В сучасних умовах розвитку цифрові платформи в малому та середньому бізнесі почали широко застосовуватися під час розвитку Індустрії-4.0 глобалізації. Сучасні дослідження визначають цифрові платформи як електронне середовище, яке включає загальний набір (перелік) товарів та послуг з відповідною цифровою конфігурацією. Прикладом цифрових платформ є: цифрова музична платформа «Spotify» або «iTunes», цифрова кіноплатформа «Netflix» тощо В статті встановлено, що з точки зору економіки, цифрові платформи – це допоміжні електронні середовища (ринки) на яких продавці та покупці здійснюють купівлю-продаж товарів. А цифрове підприємництво розглядається також як процес створення нового Інтернет-бізнесу. В процесі дослідження встановлено, що завдяки поширенню цифрових платформ у підприємців з’явились можливості для стимулювання інновацій для створення нових продуктів або послуг. У рамках Індустрії-4.0 глобалізація та цифровізація сформували на основі цифрових платформ деякі переваги для учасників. Насамперед, через цифрові платформи виробники можуть оцінити покупців і кінцевих споживачів, не звертаючись до посередників. Також цифрові платформи дозволяють продавцям демонструвати свої товари у віртуальних торгових центрах через веб-сайт, а споживачі можуть переглядати інформацію про товар у зручний для них час та місце. Доведено, що малі та середні підприємства є одним із головних двигунів сучасної економіки, які сприяють розвитку економіки країни, створенню доходів, зайнятості та інноваціям у різних галузях. Малі та середні підприємства є ключем до економічного зростання та ринкової конкуренції в більшості розвинутих економік завдяки своїй гнучкості та здатності до інновацій. За результатами проведеного дослідження підтверджено, що застосування цифрових інструментів та платформ допомагає підприємствам малого та середнього бізнесу визначити вірний напрямок для покращення ефективності діяльності малих і середніх підприємств у рамках Індустрії-4.0 і тенденцій цифровізації. Адже діяльність підприємств малого та середнього бізнесу безпосередньо впливає на загальний ВВП країни Таким чином предметом подальшого дослідження є вивчення факторів, які можуть підвищити продуктивність підприємств малогота середнього бізнесу, що є важливим при визначенні напрямів майбутнього розвитку підприємств малого та середнього бізнесу. Крім того, в рамках Індустрії-4.0. підприємств малого та середнього бізнесу повинні скористатися перевагами глобалізації та цифровізації, щоб працювати краще та досягати більших конкурентних переваг
Опис: В сучасних умовах розвитку цифрові платформи в малому та середньому бізнесі почали широко застосовуватися під час розвитку Індустрії-4.0 глобалізації. Сучасні дослідження визначають цифрові платформи як електронне середовище, яке включає загальний набір (перелік) товарів та послуг з відповідною цифровою конфігурацією. Прикладом цифрових платформ є: цифрова музична платформа «Spotify» або «iTunes», цифрова кіноплатформа «Netflix» тощо В статті встановлено, що з точки зору економіки, цифрові платформи – це допоміжні електронні середовища (ринки) на яких продавці та покупці здійснюють купівлю-продаж товарів. А цифрове підприємництво розглядається також як процес створення нового Інтернет-бізнесу. В процесі дослідження встановлено, що завдяки поширенню цифрових платформ у підприємців з’явились можливості для стимулювання інновацій для створення нових продуктів або послуг. У рамках Індустрії-4.0 глобалізація та цифровізація сформували на основі цифрових платформ деякі переваги для учасників. Насамперед, через цифрові платформи виробники можуть оцінити покупців і кінцевих споживачів, не звертаючись до посередників. Також цифрові платформи дозволяють продавцям демонструвати свої товари у віртуальних торгових центрах через веб-сайт, а споживачі можуть переглядати інформацію про товар у зручний для них час та місце. Доведено, що малі та середні підприємства є одним із головних двигунів сучасної економіки, які сприяють розвитку економіки країни, створенню доходів, зайнятості та інноваціям у різних галузях. Малі та середні підприємства є ключем до економічного зростання та ринкової конкуренції в більшості розвинутих економік завдяки своїй гнучкості та здатності до інновацій. За результатами проведеного дослідження підтверджено, що застосування цифрових інструментів та платформ допомагає підприємствам малого та середнього бізнесу визначити вірний напрямок для покращення ефективності діяльності малих і середніх підприємств у рамках Індустрії-4.0 і тенденцій цифровізації. Адже діяльність підприємств малого та середнього бізнесу безпосередньо впливає на загальний ВВП країни Таким чином предметом подальшого дослідження є вивчення факторів, які можуть підвищити продуктивність підприємств малогота середнього бізнесу, що є важливим при визначенні напрямів майбутнього розвитку підприємств малого та середнього бізнесу. Крім того, в рамках Індустрії-4.0. підприємств малого та середнього бізнесу повинні скористатися перевагами глобалізації та цифровізації, щоб працювати краще та досягати більших конкурентних переваг
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/66593
ISSN: 1993-6788
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри інформатики та фізико-математичних дисциплін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
04.23._topic_Vladyslav-V.-Mitsa-Ihor-M.-Lyakh-6-11-1.pdfStattja122.9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.