Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/66662
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГаяш, Оксана Володимирівна-
dc.date.accessioned2024-11-04T20:38:54Z-
dc.date.available2024-11-04T20:38:54Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationГаяш О. Готовність майбутніх фахівців спеціальної освіти до командної взаємодії як виду партнерських відносин в умовах інклюзивної освіти // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : Гельветика, 2023. № 2. С. 91-96.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/66662-
dc.description-uk
dc.description.abstractСтаттю присвячено проблемі формування готовності майбутніх фахівців спеціальної освіти (вчителів-дефектологів) до командної взаємодії як виду партнерських відносин в умовах інклюзивної освіти. Проаналізовано існуючі закордонні та вітчизняні напрацювання з проблеми дослідження. Розкрито доцільність формування готовності означених фахівців до реалізації командної взаємодії в умовах закладу загальної середньої освіти з інклюзивним навчанням. Висвітлено сутність понять «готовність», «команда», «командна взаємодія». Подано трьохрівневу структуру команди психолого-педагогічного супроводу. Розроблено анкету «Анкета щодо визначення стану готовності майбутніх фахівців спеціальної освіти до командної взаємодії в умовах інклюзивної освіти». Проаналізовано результати проведеного анкетування. На основі анкет виявлено загальний рівень готовності майбутніх фахівців (вчителів-дефектологів) щодо роботи в команді. Отримані результати дослідження засвідчили достатній рівень готовності бакалаврів спеціальності 016 Спеціальна освіта освітньої програми «Олігофренопедагогіка. Здоровʼя людини» ДВНЗ «Ужгородський національний університет» до командної взаємодії в умовах інклюзивної освіти.uk
dc.description.sponsorship-uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk
dc.relation.ispartofseriesСер. Педагогіка;№ 2.-
dc.subjectКлючові слова: фахівці спеціальної освіти, командна взаємодія, партнерство, діти з особливими освітніми потребами, інклюзивна освіта.uk
dc.titleГОТОВНІСТЬ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ СПЕЦІАЛЬНОЇ ОСВІТИ ДО КОМАНДНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ЯК ВИДУ ПАРТНЕРСЬКИХ ВІДНОСИН В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИuk
dc.title.alternativeREADINESS OF FUTURE SPECIAL EDUCATION SPECIALISTS (DEFECTOLOGISTS) FOR TEAMWORK AS A TYPE OF PARTNERSHIP IN INCLUSIVE EDUCATIONuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри фізичної терапії, реабілітації, спеціальної та інклюзивної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття_Гаяш Готовність фахівців.docx316.25 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.