Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/66662
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гаяш, Оксана Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2024-11-04T20:38:54Z | - |
dc.date.available | 2024-11-04T20:38:54Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Гаяш О. Готовність майбутніх фахівців спеціальної освіти до командної взаємодії як виду партнерських відносин в умовах інклюзивної освіти // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : Гельветика, 2023. № 2. С. 91-96. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/66662 | - |
dc.description | - | uk |
dc.description.abstract | Статтю присвячено проблемі формування готовності майбутніх фахівців спеціальної освіти (вчителів-дефектологів) до командної взаємодії як виду партнерських відносин в умовах інклюзивної освіти. Проаналізовано існуючі закордонні та вітчизняні напрацювання з проблеми дослідження. Розкрито доцільність формування готовності означених фахівців до реалізації командної взаємодії в умовах закладу загальної середньої освіти з інклюзивним навчанням. Висвітлено сутність понять «готовність», «команда», «командна взаємодія». Подано трьохрівневу структуру команди психолого-педагогічного супроводу. Розроблено анкету «Анкета щодо визначення стану готовності майбутніх фахівців спеціальної освіти до командної взаємодії в умовах інклюзивної освіти». Проаналізовано результати проведеного анкетування. На основі анкет виявлено загальний рівень готовності майбутніх фахівців (вчителів-дефектологів) щодо роботи в команді. Отримані результати дослідження засвідчили достатній рівень готовності бакалаврів спеціальності 016 Спеціальна освіта освітньої програми «Олігофренопедагогіка. Здоровʼя людини» ДВНЗ «Ужгородський національний університет» до командної взаємодії в умовах інклюзивної освіти. | uk |
dc.description.sponsorship | - | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка | uk |
dc.relation.ispartofseries | Сер. Педагогіка;№ 2. | - |
dc.subject | Ключові слова: фахівці спеціальної освіти, командна взаємодія, партнерство, діти з особливими освітніми потребами, інклюзивна освіта. | uk |
dc.title | ГОТОВНІСТЬ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ СПЕЦІАЛЬНОЇ ОСВІТИ ДО КОМАНДНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ЯК ВИДУ ПАРТНЕРСЬКИХ ВІДНОСИН В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ | uk |
dc.title.alternative | READINESS OF FUTURE SPECIAL EDUCATION SPECIALISTS (DEFECTOLOGISTS) FOR TEAMWORK AS A TYPE OF PARTNERSHIP IN INCLUSIVE EDUCATION | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Располагается в коллекциях: | Наукові публікації кафедри фізичної терапії, реабілітації, спеціальної та інклюзивної освіти |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Стаття_Гаяш Готовність фахівців.docx | 316.25 kB | Microsoft Word XML | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.