Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/66662
Назва: | ГОТОВНІСТЬ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ СПЕЦІАЛЬНОЇ ОСВІТИ ДО КОМАНДНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ЯК ВИДУ ПАРТНЕРСЬКИХ ВІДНОСИН В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ |
Інші назви: | READINESS OF FUTURE SPECIAL EDUCATION SPECIALISTS (DEFECTOLOGISTS) FOR TEAMWORK AS A TYPE OF PARTNERSHIP IN INCLUSIVE EDUCATION |
Автори: | Гаяш, Оксана Володимирівна |
Ключові слова: | Ключові слова: фахівці спеціальної освіти, командна взаємодія, партнерство, діти з особливими освітніми потребами, інклюзивна освіта. |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка |
Бібліографічний опис: | Гаяш О. Готовність майбутніх фахівців спеціальної освіти до командної взаємодії як виду партнерських відносин в умовах інклюзивної освіти // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : Гельветика, 2023. № 2. С. 91-96. |
Серія/номер: | Сер. Педагогіка;№ 2. |
Короткий огляд (реферат): | Статтю присвячено проблемі формування готовності майбутніх фахівців спеціальної освіти (вчителів-дефектологів) до командної взаємодії як виду партнерських відносин в умовах інклюзивної освіти. Проаналізовано існуючі закордонні та вітчизняні напрацювання з проблеми дослідження. Розкрито доцільність формування готовності означених фахівців до реалізації командної взаємодії в умовах закладу загальної середньої освіти з інклюзивним навчанням. Висвітлено сутність понять «готовність», «команда», «командна взаємодія». Подано трьохрівневу структуру команди психолого-педагогічного супроводу. Розроблено анкету «Анкета щодо визначення стану готовності майбутніх фахівців спеціальної освіти до командної взаємодії в умовах інклюзивної освіти». Проаналізовано результати проведеного анкетування. На основі анкет виявлено загальний рівень готовності майбутніх фахівців (вчителів-дефектологів) щодо роботи в команді. Отримані результати дослідження засвідчили достатній рівень готовності бакалаврів спеціальності 016 Спеціальна освіта освітньої програми «Олігофренопедагогіка. Здоровʼя людини» ДВНЗ «Ужгородський національний університет» до командної взаємодії в умовах інклюзивної освіти. |
Опис: | - |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/66662 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри фізичної терапії, реабілітації, спеціальної та інклюзивної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Стаття_Гаяш Готовність фахівців.docx | 316.25 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.