Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/66921
Название: | Засвоєння плавальних і технічних навичок у рамках початкової підготовки з водного поло |
Авторы: | Мордвінцев, Геннадій Олександрович Петрушко, Марина Іллівна |
Ключевые слова: | водне поло, початкова підготовка, стилі плавання, плавальна основа, діти й підлітки, технічні навички, методичні рекомендації, water polo, swimming base, initial training, technical skills, swimming styles, guidelines, children and teenagers |
Дата публикации: | 2024 |
Издательство: | Вид–во "Говерла" |
Библиографическое описание: | Мордвінцев Г. О., Петрущко М. І. Засвоєння плавальних і технічних навичок у рамках початкової підготовки з водного поло / Г. О.Мордвінцев, М. І. Петрушко. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. 2024. Випуск 2 (55). С.60-64. |
Краткий осмотр (реферат): | Мета статті ‒ розгляд змісту і послідовності засвоєння дітьми й підлітками плавальних і техні чних навичок у рамках такої підготовки, надання відповідних методичних рекомендацій дитячим тренерам. Ме тоди дослідження: аналіз наукових джерел, педагогічне спостереження, узагальнення досвіду тренерської ро боти, синтез емпіричної інформації, класифікації і типологізації, порівняння. Охарактеризовані ватерпольні стилі
плавання та деякі специфічні прийоми початкової плавальної підготовки, зокрема передній кроль на грудях і
кроль на спині, треджен, плавання на місці і ходьба у воді з використанням різних технік, піднімання та утриму вання тулуба над водою, вистрибування з води, старт для ривка, зупинки і зміни напрямків руху під час плавання.
Після засвоєння цих навичок початкова підготовка зосереджується на техніці роботи з м’ячем, і юні ватерполісти
послідовно розучують прийоми підбирання м’яча з води в різні способи, ведення м’яча, його ловлі, перекладання
з однієї руки в іншу, різних типів кидків для виконання передачі. Рекомендовано у навчально-тренувальному
процесі використовувати кращий практичний досвід зарубіжних тренерів, впроваджувати у процес початкової
підготовки з водного поло сплешбол як веселу і привабливу для дітей гру, яка забезпечує набуття всіх базових
ватерпольних навичок у рекреаційному форматі The purpose of the article is to consider the content and sequence of acquisition of swimming and technical skills by children and adolescents as part of initial water polo training, to provide relevant methodological recommendations to children’s coaches. Methods applied: analysis of scientific sources, pedagogical observation, generalization of coaching experience, synthesis of empirical information, classification and typology, and comparison. The article describes water polo swimming styles and some specific techniques of initial swimming training, including Head-Up Freestyle and Head-Up Backstroke, Trudgen and Sidestroke, swimming in place and walking in the water using various techniques such as Eggbeater Kick, Sculling or Breaststroke Kick, lifting and holding the body above the water and jumping out of the water, start for performing a dash, stopping, turning, and lunging. After mastering swimming skills, the initial training focuses on the technique of working with the ball. It is necessary to study the technical elementsof water polo in compliance with the basic didactic principles, in a clear sequence of learning techniques from easier to more difficult. The author recommends switching to technical training no earlier than 10 years of age and devoting 2- 3 years to mastering technical techniques. In the process of technical training, young water polo players consistently learn the techniques of picking up the ball from the water in different ways, dribbling the ball, catching it, transferring the ball from one hand to other, different types of Shooting for passing. Exercises for mastering the technical skills of water polo should be selected and used methodically competently. It is desirable to perform some of them first on land, and only then in water, first without movement, and only then in motion, so that the conditions for performing the exercises gradually approach those of the game. To make water polo training more interesting and attractive for children, the author recommends using Splashball as a modified version of water polo for beginners. |
Тип: | Text |
Тип публикации: | Стаття |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/66921 |
Располагается в коллекциях: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 2 (55) - 2024 Наукові публікації кафедри теорії та методики фізичної культури Наукові публікації кафедри фізичного виховання |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
18511-11377-PB (2).pdf | 2.63 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.