Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/67032
Title: Нейромаркетинг як інструмент збільшення кількості продажів
Other Titles: Euromarketing as a tool for increasing sales
Authors: Зіньцьо, Ю. В.
Стасюк, С. О.
Keywords: маркетинг, нейромаркетинг, споживач, образи-метафори, візуальний мерчандайзинг, аромамаркетинг, кансей-інжиніринг, marketing, neuromarketing, consumer, metaphor images, visual merchandising, aroma marketing, kansei-engineering
Issue Date: 2022
Publisher: Видавничий дім «Гельветика»
Citation: Зіньцьо, Ю. В. Нейромаркетинг як інструмент збільшення кількості продажів / Ю. В. Зіньцьо, С. О. Стасюк // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / редкол.: М. М. Король (голов. ред.), М. М. Палінчак, Я. П. Дроздовський та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2022. – Вип. 41. – С. 107–112. – Бібліогр.: с. 110–111 (13 назв); рез. укр., англ. URL http://www.visnyk-econom.uzhnu.uz.ua/archive/41_2022ua/22.pdf
Series/Report no.: Міжнародні економічні відносини та світове господарство;
Abstract: У роботі нейромаркетинг розглядається як потужний інструмент, який складається з комплексу прийомів та методів впливу на підсвідомість споживача задля встановлення сильнішого зв’язку між підприємством та цільовою аудиторією з метою збільшення кількості продажів. Він поєднав у собі всі ефективні стратегії звичайного маркетингу з наукою про мозок, підкріпленою діагностичними методами досліджень. До цих досліджень звертаються під час створення нової продукції або рекламної кампанії, адже вони допомагають визначити, який саме смак, колір та дизайн продукту приверне увагу покупця та здійснить найбільший вплив на нього. Знаючи нейрофізіологічні процеси емоційно- коркових реакцій покупців, маркетологи можуть ефективно впливати на всі органи відчуттів споживачів, застосовуючи позитивні подразники (запах, звук, колір, тактильні відчуття) для ефективного просування товарів. Проте використання такого інноваційного інструменту можливе лише заздалегідь обміркованим планом та з комплексним підходом. В сучасному світі для підтримання конкурентноспроможності продукції та фірми загалом потрібно використовувати різні форми нейромаркетингу. І дизайн продукту, й інші його властивості, щоб сподобатися людям, мають впливати на всі органи чуття і на всі рівні сприйняття інформації: інтуїтивний, сенсорний, поведінковий, розумовий, почуттєвий. Всі його компоненти – це механізм маніпуляції покупцями, який допомагає кількісно збільшувати продаж продукції та монополізувати ринки. Тому для покращення ефективності збуту виробникам потрібно частіше використовувати досвід іноземних компаній та намагатись розробляти власні методи впливу на підсвідомість їхньої цільової аудиторії. Проте залишається відкритим питання розробки етичної складової новітніх нейротехнологій в області маркетингу. У статті визначено основні переваги та недоліки нейромаркетингових каналів впливу. Автори розглядають подальше їх вивчення та розробку на національному та міжнародному рівнях як один з варіантів новому поштовху розвитку збуту товару та мінімізації витрати підприємств на дороговартісні рекламні кампанії.
At work neuromarketing is considered as a powerful tool that consists of a complex of techniques and methods of influencing the consumen’s subconscious to establish a stronger connection between the enterprise and the target audience in order to increase the number of sales. It combined all the effective strategies of conventional marketing with brain science supported by diagnostic reseach methods. These studies are used when creating a new product or advertising campaign because they help determine which taste, color and design of the product will attract the buyer’s attention and have the greatest impact on him. Knowing the neurophysiological processes of emotional and cortical reactions of customers, marketers can effectively influence all the sensory organs of consumers, using positive stimuli (smell, sound, color, tactile sensations) to effectively promote products. However, the use of such an innovative tool is possible only with a pre-thought-out plan and with an integrated approach. In the modern world to maintain the competitiveness of products and the company as a whole to use various forms of neuromarketing. Both the design of the product and it’s other properties, in order to please people, must affect all senses and all levels of information perception: intuitive, sensory, behavioral, mental, sensory. All it’s components are a mechanism for are manipulating customers, which helps to quantify sales of products and monopolize markets. Therefore, to improve sales efficiency, manufacturers need to use the experience of foreign companies more often and try to develop their own methods of influencing the subconscious of their target audience. However, the question of developing the ethical component of the latest neurotechnologies in the field of marketing remains open. The article identifies the main advantages and disadvantages of neuromarketing channels of influence. The authors consider their further study and development at the national and international levels as one of the options for a new impetus for the development of a product sales and minimizing the cost of enterprises for expensive advertising campaigns.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/67032
ISSN: 2413-9971
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 41 - 2022



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.