Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/67103
Назва: | Вплив на результативність навання німецької мови нових технологій та методик вивчення |
Інші назви: | The impact of new technologies and teaching methods on the effectiveness of learning the germ an language |
Автори: | Кушнірчук, Олена Олексіївна Боднар, Олеся Михайлівна Головчак, Наталія Іллівна |
Ключові слова: | процес навчання, результативність навчання, німецька мова, нові технології, методика вивчення, соціокультурні аспекти, learning process, learning effectiveness, German language, new technologies, teaching methodology, sociocultural aspects |
Дата публікації: | 2024 |
Бібліографічний опис: | Кушнірчук О. О., Боднар О. М., Головчак Н. І. Вплив на результативність навання німецької мови нових технологій та методик вивчення. Вісник науки та освіти. Філологія. 2024. №2(20). С. 234-246. |
Серія/номер: | Вісник науки та освіти. Філологія; |
Короткий огляд (реферат): | Даний дослідницький матеріал аналізує вплив сучасних
технологій та новаторських методик вивчення на результативність
навчання німецької мови. Стаття розглядає ефективність використання
цифрових ресурсів, онлайн-платформ, та мобільних додатків у контексті
вивчення німецької мови.
Крім того, стаття присвячена вивченню впливу нових підходів до
оцінювання навчання, а саме ролі інтерактивних мультимедійних засобів
у формуванні лінгвістичних умінь та культурного розуміння у контексті
німецької мови. Соціокультурні аспекти використання новітніх
технологій у вивченні німецької мови також відзначаються у статті,
включаючи їхній вплив на мотивацію та їх сприйнятливість до навчання
іноземних мов.
Окремий акцент приділяється розвитку навичок комунікації та
міжкультурної компетентності за допомогою віртуальних інтеракцій та
мультимедійних ресурсів. Досліджується, наскільки ці нові методи
можуть сприяти не лише засвоєнню мови, але й формуванню більш
детального розуміння німецької культури та її особливостей. Додатково, стаття розглядає можливі виклики, такі як доступність
новітніх технологій для всіх категорій суспільства та їхні впливи на різні
групи вікових категорій. Також враховується проблема якості контенту
та навчальних програм, які використовуються в онлайн-середовищі, з
підкресленням необхідності розробки стандартів якості та етичних норм
у цьому контексті.
У висновку відзначаються перспективи подальших досліджень у
цьому напрямку та наголошується на постійному моніторингу й
оновленню методів викладання німецької мови, зокрема за участю
новітніх технологій, для досягнення найкращих результатів у сучасному
освітньому середовищі. Досліджено результативність навчання
німецької мови, визначаючи ефективність використаних методик та
підходів. Отримані результати вказують на значущий прогрес у
засвоєнні німецької мови, підтверджуючи важливість ретельного
планування та використання різноманітних педагогічних стратегій для
досягнення високих стандартів мовного навчання. This research material analyzes the impact of modern technologies and innovative teaching methods on the effectiveness of learning the German language. The article examines the efficiency of utilizing digital resources, online platforms, and mobile applications in the context of German language learning. Additionally, the article is dedicated to studying the influence of new approaches to assessment, specifically the role of interactive multimedia tools in shaping linguistic skills and cultural understanding within the context of the German language. Sociocultural aspects of using cutting-edge technologies in German language education are also highlighted in the article, including their impact on motivation and receptiveness to foreign language learning. A particular emphasis is placed on the development of communication skills and intercultural competence through virtual interactions and multimedia resources. The research explores how these new methods can contribute not only to language acquisition but also to a more nuanced understanding of German culture and its nuances. Furthermore, the article examines potential challenges, such as the accessibility of advanced technologies for all societal categories and their effects on different age groups. The issue of content quality and educational programs used in the online environment is also considered, emphasizing the need for the development of quality standards and ethical norms in this context. In conclusion, the prospects for further research in this direction are noted, emphasizing the importance of continuous monitoring and updating of German language teaching methods, particularly involving cutting-edge technologies, to achieve the best results in the modern educational environment. The effectiveness of German language instruction was investigated, assessing the efficiency of employed methodologies and approaches. The results obtained indicate significant progress in mastering the German language, affirming the importance of meticulous planning and the utilization of diverse pedagogical strategies to achieve high standards in language education. |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/67103 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри німецької філології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
9568-.pdf | 389.31 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.