Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/67104
Назва: Кореляція між рівнем граматичної компетенції та успішністю вивчення німецької мови у студентів різних вікових груп
Інші назви: The correlation between the level of grammatical competence and the success in learning the german language among students of different age groups
Автори: Боднар, Олеся Михайлівна
Кушнірчук, Олена Олексіївна
Ключові слова: граматична компетенція, німецька мова, кореляція, методи навчання, мовна освіта, педагогічні підходи, grammatical competence, German language, correlation, teaching methods, language education, pedagogical approaches, academic progress
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Боднар О.М., Кушнірчук О.О. Кореляція між рівнем граматичної компетенції та успішністю вивчення німецької мови у студентів різних вікових груп. Закарпатські філологічні студії. Германські мови. 2024. Вип. 33. Т.1 С. 60-65.
Серія/номер: Закарпатські філологічні студії. Германські мови;
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена дослідженню взаємозв’язку між рівнем граматичної компетенції та успішністю вивчення німецької мови здобувачами освіти різних вікових груп. Актуальність дослідження полягає в тому, що у сучасному світі володіння іноземними мовами набуває все більшої важливості. Німецька мова – одна з найпопулярніших мов серед студентів різних вікових груп. Розуміння впливу граматичної компетенції на успішність вивчення німецької мови важливе як з практичної, так і з наукової точок зору. Мета статті полягає у дослідженні зв’язку між рівнем гра- матичної компетенції та успішністю вивчення німецької мови у студентів різних вікових груп. Висвітлено теоретичні підходи до вивчення мов та їх вплив на академічну успішність студентів різних вікових груп. Зроблено огляд теорії когнітивної лінгвістики, психолінгвістики та освітніх парадигм, що визначають важливі аспекти вивчення мови. Осо- бливу увагу приділено ролі граматичної компетенції у формуванні мовної здатності та у загальній успішності нав- чання студентів різних вікових груп. Встановлено, що успішність вивчення німецької мови студентами різних віко- вих груп пов’язана з рівнем мотивації, якістю методів навчання та індивідуальними особливостями кожної людини. Розглянуто сучасні підходи до покращення методів навчання, окреслено перспективи розвитку мовної освіти та вивчення іноземних мов. Результати дослідження свідчать про наявність статистично значущої кореляції між рівнем граматичної компе- тенції та успішністю вивчення німецької мови, що дозволяє зробити висновок про важливість граматичної підго- товки для досягнення успіху у вивченні іноземної мови студентами різних вікових груп. Підкреслено значущість гра- матичної компетенції для успішного вивчення німецької мови, а також важливість подальших досліджень у цьому напрямку для вдосконалення методів навчання та розвитку мовної освіти. Обґрунтована необхідність індивідуалі- зованого підходу до викладання іноземної мови з врахуванням вікових та індивідуальних особливостей студентів. Дана стаття, даючи розуміння механізмів вивчення мови та розвитку відповідних педагогічних стратегій, є тео- ретичною базою для подальших досліджень у цій галузі.
The article is dedicated to exploring the relationship between the level of grammatical competence and the success of learning the German language by candidates of different age groups. The relevance of the study lies in the increasing importance of foreign language proficiency in the modern world. German is one of the most popular languages among students of various ages. Understanding the impact of grammatical competence on the success of learning German is important from both practical and scientific perspectives. The aim of the article is to investigate the connection between the level of grammatical competence and the success of learning the German language among students of different ages. Theoretical approaches to language learning and their influence on the academic performance of students of different ages are discussed. A review of cognitive linguistics theory, psycholinguistics, and educational paradigms defining important aspects of language learning is provided. Special attention is given to the role of grammatical competence in language proficiency development and overall learning success among students of different ages. It is established that the success of learning the German language by students of different ages is related to the level of motivation, the quality of teaching methods, and individual characteristics of each person. Modern approaches to improving teaching methods are examined, and prospects for the development of language education and foreign language learning are identified. The research findings indicate a statistically significant correlation between the level of grammatical competence and the success of learning the German language, highlighting the importance of grammatical preparation for achieving success in foreign language learning among students of different ages. The significance of grammatical competence for successful German language learning is emphasized, as well as the importance of further research in this direction for the improvement of teaching methods and the development of language education. The necessity of an individualized approach to teaching a foreign language, taking into account the age and individual characteristics of students, is justified. The study, providing an understanding of language learning mechanisms and the development of corresponding pedagogical strategies, serves as a theoretical basis for further research in this area.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/67104
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри німецької філології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
12[1].pdf424.77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.