Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/67117
Название: Співпраця між студентами та викладачами у вдосконаленні методів активного навчання
Другие названия: Cooperation between students and teachers in improving active learning methods
Авторы: Чубоха, Надія Федорівна
Боднар, Олеся Михайлівна
Коновал, Юрій Миколайович
Ключевые слова: Active learning, higher education, interaction between teachers and students, traditional teaching methods, teacher's skills
Дата публикации: 15-апр-2024
Библиографическое описание: Chubokha, N., Bodnar, O., Konoval, Y. (2024). Cooperation between students and teachers in improving active learning methods. The Science of Tomorrow: Innovative Approaches and Forecasts. (21 March–30 April 2024). Lodz: Futurity Research Publishing, 2024. pp. 43-48.
Краткий осмотр (реферат): The paper investigates the cooperation between students and teachers in improving the methods of active learning. The analysis of existing methods, the study of the effectiveness of joint efforts of students and teachers of higher education institutions in the implementation of new approaches to teaching and the relationship between them in this process is made. The article identifies which aspects are considered to be active learning methods. Specific examples of joint work of students and teachers in improving active learning methods are considered. In order to improve the quality of higher education and ensure higher standards, it is necessary to pay due attention to the development of teachers. This can be achieved through active professional development of teachers, including participation in conferences, trainings and courses.
Тип: Text
Тип публикации: Тези до статті
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/67117
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри німецької філології

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Chubokha-N.-Bodnar-O.-Konoval-Y.-2024.pdf289.93 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.