Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/67149
Title: | Гострі респіраторні інфекції та алергічні захворювання серед дітей в умовах гуманітарної кризи |
Other Titles: | Аcute respiratory infections and allergies among children in humanitarian crisis condition |
Authors: | Ростока-Резнікова, Мар'яна Василівна Товт-Коршинська, Маріанна Іванівна |
Keywords: | запальна відповідь дитячого організму,, внутрішньо переміщені особи., гострі респіраторні інфекції,, діти, recurrent acute respiratory infections,, internally displaced persons, children,, inflammatory response in childhood, acute upper respiratory infections, |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | Поліграфцентр " Ліра" |
Citation: | Ростока-Резнікова М.В. Гострі респіраторні інфекції та алергічні захворювання серед дітей в умовах гуманітарної кризи / М. В. Ростока-Резнікова , М.І. Товт-Коршинська // Проблеми клінічної педіатрії = Problems of clinical pediatrics: науково – практичний журнал/ голов. ред. О. М. Горленко. – Ужгород : Ліра, 2024. –№1(63) – С.70-75. – Бібліогр. в підряд. прим.: с.75(7)назв; рез. укр., англ. |
Series/Report no.: | Проблеми клінічної педіатрії; |
Abstract: | Запальна відповідь дитячого організму характеризується різними типами імунних реакцій, розвиток яких пов’язаний не тільки від фізичними параметрами, але певною мірою і соціальними факторами, що практично не вивчалося, особливо серед дітей внутрішньо переміщених осіб. The inflammatory response in children is characterized by different types of immune reactions, that are developed not only depending on physical parameters, but on some social factors as well, what remains highly uninvestigated, especially among children of internally displaced persons. |
Type: | Text |
Publication type: | Стаття |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/67149 |
Appears in Collections: | Проблеми клінічної педіатрії. Випуск № 1 (63) 2024 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.