Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/67179
Назва: СУЧАСНІ МЕТОДИ ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ДИСТАНЦІЙНОМУ ФОРМАТІ: АДАПТАЦІЯ ДО ВИКЛИКІВ ВОЄННОГО СТАНУ
Інші назви: MODERN METHODS OF TEACHING FOREIGN LANGUAGES IN A DISTANCE FORMAT: ADAPTATION TO THE CHALLENGES OF THE MARTIAL STATE
Автори: Рачковський О.В., Ященко І.В., Попельницька С.І., Борисенко І.В., Сідун Л.Ю.
Ключові слова: дистанційне навчання, викладання іноземних мов, воєнний стан, адаптація, гейміфікація, технології, психологічна підтримка, комунікація, distance learning, teaching foreign languages, martial law, adaptation, gamification, technologies, psychological support, communication.
Дата публікації: жов-2024
Видавництво: Київ: Наукові перспективи
Бібліографічний опис: Рачковський О.В., Ященко І.В., Попельницька С.І., Борисенко І.В., Сідун Л.Ю. Сучасні методи викладання іноземних мов у дистанційному форматі: адаптація до викликів воєнного стану. Наука і техніка сьогодні. Київ: Наукові перспективи. 2024. Вип.11(39). С.681-688.
Серія/номер: Вип. 11(39);
Короткий огляд (реферат): У сучасних умовах, коли воєнний стан суттєво впливає на освітній процес, питання адаптації методів викладання іноземних мов до нових реалій дистанційного навчання є особливо актуальним. Ця тема охоплює вивчення сучасних методів, що використовуються для ефективного викла дання іноземних мов в умовах обмеженого фізичного доступу до аудиторій та нестабільної ситуації в країні. Основна увага приділяється таким аспектам, як інтерактивні технології, гейміфікація навчального процесу, використання соціальних мереж та платформ для відеоконференцій (Zoom, Google Meet), що дозволяють зберегти високий рівень комунікації між викладачем та студентами. Особливий акцент робиться на психологічній підтримці студентів,адже умови воєнного часу негативно впливають на емоційний стан і мотивацію до навчання. Запропоновані методи враховують гнучкість, персоналізацію навчання та необхідність створення комфортного середовища для учнів. Серед інноваційних рішень розглядається використання мобільних додатків для вивчення мов (Duolingo, Babbel) та віртуальних мовних клубів, які сприяють розвитку навичок спілкування в реальному часі. Адаптація до умов воєнного стану також потребує перегляду традиційних підходів до оцінювання знань та формування комунікативних компетентностей. Викладачі змушені шукати нові шляхи підтримки мотивації студентів та вдосконалювати свої технічні навички, щоб використовувати можливості цифрового навчання на повну потужність. Інтерактивні завдання, такі як онлайн-тести, квести, симуляції ситуацій та спільне обговорення текстів у чатах, стають невід'ємною частиною сучасного навчання іноземних мов. У роботі розглянуто приклади успішного застосування цих методів в українських і міжнародних освітніх установах, зокрема тих, що постраждали від війни. Аналіз доводить, що адаптація до воєнних викликів не лише ускладнила навчальний процес, але й відкрила нові перспективи для розвитку дистанційного навчання, що буде корисним і після завершення конфлікту. Досвід воєнного стану показує, що гнучкість і технологічна грамотність є ключовими факторами для викладання іноземних мов у дистанційному форматі.
Опис: https://doi.org/10.52058/2786-6025-2024-10(38)-681-688
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/67179
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри теорії та практики перекладу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Наука_і_техніка_11_39_2024.pdf12.14 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.