Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/67268
Title: | Actualisation of innovative marketing communications within modern trends in the promotion of goods and services |
Other Titles: | Актуалізація інноваційних маркетингових комунікацій в системі сучасних тенденцій просування товарів і послуг |
Authors: | Nesterenko, Volodymyr |
Keywords: | marketing communication, social development, promotion, advertising, values, information and communication tools, target audience, competitiveness, transformation of social values, маркетингова комунікація, суспільний розвиток, просування, реклама, цінності, інформаційно-комунікаційні засоби, цільова аудиторія, конкурентоспроможність, трансформація суспільних цінностей |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | Видавничий дім «Гельветика» |
Citation: | Nesterenko V. Actualisation of innovative marketing communications within modern trends in the promotion of goods and services / Volodymyr Nesterenko // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / редкол.: М. М. Король (голов. ред.), М. М. Палінчак, Я. П. Дроздовський та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2022. – Вип. 43. – С. 112–117. – Бібліогр.: с. 116–117 (25 назв); рез. укр., англ. URL http://www.visnyk-econom.uzhnu.uz.ua/archive/43_2022ua/21.pdf |
Series/Report no.: | Міжнародні економічні відносини та світове господарство; |
Abstract: | The article summarises the approaches to the classification of innovative marketing communications used within
the development of modern trends in the promotion of goods/services. The main goal of the study is to systematise and determine
the prospects of innovative marketing communications used in Ukrainian and foreign markets. The systematisation of
the literature on and approaches to solving the problem of the development of marketing communications has revealed that,
despite the existence of a certain body of scientific and theoretical studies, there is a need to study a set of tools of this category,
which are typical of both foreign and Ukrainian markets. The relevance of solving the scientific problem is that the modern
role of marketing communications is a priority component of the success of both the entire marketing system and performance
indicators of businesses, and the study of their current trends is necessary for improving market positions. The article studies
systematisation and identification of the prospects of innovative marketing communications in the following logical order: description
of approaches to the communications in Ukrainian and foreign markets; defining the prospects of their development
and use. The methodological tools of the research included the system approach method and the method of trends. The study
focuses on the years 2021–2022. The US and some European countries (including Ukraine) were chosen as the object of the
study, since these countries were the focus of the existing scientific analysis of the studied issues. The article presents the results
of an empirical analysis of the implementation of innovative marketing communications, which proved that the foreign market
trends are generally similar to Ukrainian ones. The study empirically confirms and theoretically proves that countries that have
an active business environment, even in case of a developing economy, quite effectively implement the latest approaches to the
management of marketing communications, because their composition and level of efficiency affect economic and market results.
The results of the study can be useful for Ukrainian businesses to apply in practice in terms of choosing optimal marketing
communications as well as for scientists in the context of the development of scientific research and studying the current state
of the issue under study. Стаття узагальнює підходи стосовно категоризації інноваційних маркетингових комунікацій, які застосовуються в рамках розвитку сучасних тенденцій просування товарів (послуг). Основною метою проведеного дослідження є систематизація та визначення перспектив інноваційних маркетингових комунікацій, використовуваних на українському та закордонних ринках. Систематизація літературних джерел та підходів до розв’язання проблеми розвитку маркетингових комунікацій засвідчила, що незважаючи на існування певного масиву наукових і теоретичних напрацювань, є потреба вивчення комплексу інструментів даної категорії, характерних як для закордонних, так і українського ринків. Актуальність розв’язання наукової проблеми полягає в тому, що сучасна роль маркетингових комунікацій є пріоритетною складовою успіху як всієї системи маркетингу, так і показників результативності функціонування підприємств, і вивчення їх нинішніх тенденцій необхідне для удосконалення ринкових позицій. Дослідження питання систематизації та визначення перспектив інноваційних маркетингових комунікацій в статті здійснено в наступній логічній послідовності: характеристика підходів стосовно таких комунікацій в умовах вітчизняного і закордонного ринків; формулювання перспективи їх розвитку та використання. Методичним інструментарієм проведеного дослідження стали метод системного підходу, метод трендів, періодом дослідження обрано 2021–2022 роки. Об’єктом дослідження обрано США, окремі європейські країни (в тому числі Україну), оскільки саме за цими країнами представлені науковий аналіз досліджуваної проблематики, який сформувався на сучасному етапі. В статті представлено результати емпіричного аналізу впровадження інноваційних маркетингових комунікацій, який засвідчив, що тенденції закордонних ринків в цілому аналогічні вітчизняному. Дослідження емпірично підтверджує та теоретично доводить, що країни, які мають економічно активний бізнес, навіть якщо вони мають економіку, що розвивається, достатньо ефективно впроваджують новітні підходи до управління маркетинговими комунікаціями, оскільки їх склад, рівень ефективності впливають на економічні та ринкові результати. Результати проведеного дослідження можуть бути корисними для практичного застосування вітчизняними суб’єктами підприємництва в розрізі вибору оптимальних маркетингових комунікацій, для науковців в контексті розвитку наукових пошуків та вивчення сучасного стану досліджуваного питання. |
Type: | Text |
Publication type: | Стаття |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/67268 |
ISSN: | 2413-9971 |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 43 - 2022 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ACTUALISATION OF INNOVATIVE MARKETING COMMUNICATIONS.pdf | 479.6 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.