Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/67344
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШикітка, Галина Миколаївна-
dc.contributor.authorЛагодич, Марія Іванівна-
dc.date.accessioned2024-11-19T09:22:39Z-
dc.date.available2024-11-19T09:22:39Z-
dc.date.issued2024-10-01-
dc.identifier.citationГалина Шикітка, Марія Лагодич. Впровадження гейміфікації в освітній процес із математики в початковій школі України. Педагогічна Академія: наукові записки – академічний електронний журнал. №11, 2024uk
dc.identifier.issn2786-9458-online-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/67344-
dc.description.abstractМета статті полягала у визначенні ефективності впровадження гейміфікації в освітній процес із математики в початковій школі України. Для досягнення поставленої мети було використано методи: аналіз наукових праць, порівняння, синтез та узагальнення. У результатах дослідження з’ясовано, що поняття «гейміфікація» можна розглядати як у широкому, так і у вузькому значеннях. У широкому сенсі гейміфікація означає використання певного ігрового середовища протягом певного часу для вивчення математики. У вузькому сенсі гейміфікація передбачає застосування гри як методу навчання на різних уроках і їх етапах. Гейміфікація часто охоплює ігрові елементи, такі як таблиці лідерів, рівні та значки, які символізують досягнення, а також онлайн-тести, квести й завдання. Ці елементи зазвичай супроводжуються сюжетними лініями та привабливим дизайном, що сприяє більшій залученості учнів в освітній процес. Сучасні діти, які з раннього віку використовують цифрові технології, швидко адаптуються до них і легко опановують. З огляду на це, на уроках із математики в початковій школі все частіше використовуються готові онлайн-ресурси, які сприяють вдосконаленню та систематизації знань учнів. Сервіс Matific, який є одним із найпопулярніших, пропонує широкий спектр інтерактивних математичних вправ, які допомагають учням опановувати концепції через ігровий формат. Платформа автоматично адаптується до рівня кожного учня, пропонуючи завдання, що відповідають їхнім потребам і здібностям. Відповідно до стандартів Нової української школи на уроках із математики можуть також бути використані такі ігри, як настільно-друковані, ігри з різними предметами та словесні. Розглянуто деякі приклади цих ігор. Гейміфікація може сприяти збільшенню зацікавленості учнів в освітньому процесі, підвищувати їх мотивацію, покращувати засвоєння й закріплення знань, а також сприяти досягненню кращих результатів. Однак існують і певні виклики, пов’язані із впровадженням гейміфікації, зокрема можливість відволікання учнів і складність планування уроків, а також швидке звикання до ігор і втрата інтересу до них. У висновках зазначено, що впровадження гейміфікації в освітній процес із математики в початковій школі України відкриває нові можливості для покращення якості освіти та підвищення зацікавленості учнів. Проте успішна реалізація гейміфікації вимагає уважного підходу до вибору відповідних ігрових методів і технологій, які повинні бути узгоджені з освітніми цілями та завданнями.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherПедагогічна Академія: наукові запискиuk
dc.relation.ispartofseries№ 11;-
dc.subjectігрові елементи, інноваційні технології, урок із математики, початкова освіта.uk
dc.titleВпровадження гейміфікації в освітній процес із математики в початковій школі Україниuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття.pdf508.03 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.