Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/67344
Назва: Впровадження гейміфікації в освітній процес із математики в початковій школі України
Автори: Шикітка, Галина Миколаївна
Лагодич, Марія Іванівна
Ключові слова: ігрові елементи, інноваційні технології, урок із математики, початкова освіта.
Дата публікації: 1-жов-2024
Видавництво: Педагогічна Академія: наукові записки
Бібліографічний опис: Галина Шикітка, Марія Лагодич. Впровадження гейміфікації в освітній процес із математики в початковій школі України. Педагогічна Академія: наукові записки – академічний електронний журнал. №11, 2024
Серія/номер: № 11;
Короткий огляд (реферат): Мета статті полягала у визначенні ефективності впровадження гейміфікації в освітній процес із математики в початковій школі України. Для досягнення поставленої мети було використано методи: аналіз наукових праць, порівняння, синтез та узагальнення. У результатах дослідження з’ясовано, що поняття «гейміфікація» можна розглядати як у широкому, так і у вузькому значеннях. У широкому сенсі гейміфікація означає використання певного ігрового середовища протягом певного часу для вивчення математики. У вузькому сенсі гейміфікація передбачає застосування гри як методу навчання на різних уроках і їх етапах. Гейміфікація часто охоплює ігрові елементи, такі як таблиці лідерів, рівні та значки, які символізують досягнення, а також онлайн-тести, квести й завдання. Ці елементи зазвичай супроводжуються сюжетними лініями та привабливим дизайном, що сприяє більшій залученості учнів в освітній процес. Сучасні діти, які з раннього віку використовують цифрові технології, швидко адаптуються до них і легко опановують. З огляду на це, на уроках із математики в початковій школі все частіше використовуються готові онлайн-ресурси, які сприяють вдосконаленню та систематизації знань учнів. Сервіс Matific, який є одним із найпопулярніших, пропонує широкий спектр інтерактивних математичних вправ, які допомагають учням опановувати концепції через ігровий формат. Платформа автоматично адаптується до рівня кожного учня, пропонуючи завдання, що відповідають їхнім потребам і здібностям. Відповідно до стандартів Нової української школи на уроках із математики можуть також бути використані такі ігри, як настільно-друковані, ігри з різними предметами та словесні. Розглянуто деякі приклади цих ігор. Гейміфікація може сприяти збільшенню зацікавленості учнів в освітньому процесі, підвищувати їх мотивацію, покращувати засвоєння й закріплення знань, а також сприяти досягненню кращих результатів. Однак існують і певні виклики, пов’язані із впровадженням гейміфікації, зокрема можливість відволікання учнів і складність планування уроків, а також швидке звикання до ігор і втрата інтересу до них. У висновках зазначено, що впровадження гейміфікації в освітній процес із математики в початковій школі України відкриває нові можливості для покращення якості освіти та підвищення зацікавленості учнів. Проте успішна реалізація гейміфікації вимагає уважного підходу до вибору відповідних ігрових методів і технологій, які повинні бути узгоджені з освітніми цілями та завданнями.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/67344
ISSN: 2786-9458-online
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття.pdf508.03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.