Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/67658
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБойчук, Олена Анатоліївна-
dc.date.accessioned2024-11-24T09:53:12Z-
dc.date.available2024-11-24T09:53:12Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationБойчук О. А. Формування українськомовної комунікативної компетентності в умовах воєнного стану: питання мотивації іноземних студентів-медиків (досвід анкетування). Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: серія «Філологія». Острог : Вид-во НаУОА, 2024. Вип. 21(89). С. 168–172 DOI: 10.25264/2519-2558-2024-21(89)-168-172uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/67658-
dc.description.abstractМотивація відіграє ключову роль у вивченні української (як і будь-якої іноземної) мови та має важливе значення для успішного формування українськомовної комунікативної компетентності. Питання підтримання постійного інтересу та мотивації до вивчення мови були важливим завжди, але в умовах воєнного стану вони по особливому увиразнилися і загострилися. Іноземні студенти-медики, які змушені були виїхати за межі України з початком повномасштабного вторгнення, опинилися поза межами мовного середовища і втратили комунікативну потребу для активного використання мови. Це, звичайно, вплинуло і на їхню внутрішню мотивацію вивчення мови. Задля збереження ефективності формування українськомовної комунікативної компетентності вирішили з’ясувати, що мотивує студентів-іноземців вивчати українську мову в умовах воєнного стану. Це стало метою дослідження. Щоб дошукатися відповіді на поставлене питання, було проведене анонімне анкетування іноземних студентів медичного факультету 2 Ужгородського національного університету; проаналізовано і згруповано отримані відповіді; визначено найважливіші фактори задля підвищення якості надання освітніх послуг. В результаті проведеного дослідження дійшли таких висновків: під час війни зросло бажання вивчати українську мову з огляду на емоційний фактор (або емоційно-естетичні мотиви). Незважаючи на перебування студентів за межами України, найважливішим чинником, що продовжував впливати на бажання вивчати українську мову, залишалися соціально-комунікативні мотиви. Найрідше студенти згадували про необхідність вивчення мови як обов’язкової навчальної дисципліни (тобто з примусу). Доволі часто студенти висловлювали бажання вчити мову, щоб дізнатися більше про культурно-історичне минуле, особливості ментальності тощо. У своїх відповідях студенти звертали увагу і на дидактичні, емоційно-особистісні (вчитель як мотиватор), прагматичні мотиви. Результати дослідження мають практичну цінність: розуміння мотиваційних факторів (особливо їх пріоритетності з точки зору студентів) є надзвичайно корисною інформацією для викладачів, причому кожен може по-своєму аналізувати бажання студентів і враховувати під час своїх занять, щоб підвищувати мотивацію до вивчення української мови як іноземної та покращувати успішність формування комунікативної компетентності.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherОстрог : Вид-во НаУОАuk
dc.subjectукраїнська мова як іноземнаuk
dc.subjectнавчання та освітаuk
dc.subjectвоєнний станuk
dc.subjectкомунікативна компетентністьuk
dc.subjectмотиваціяuk
dc.titleФормування українськомовної комунікативної компетентності в умовах воєнного стану: питання мотивації іноземних студентів-медиків (досвід анкетування).uk
dc.title.alternativeFORMATION OF UKRAINIAN-LANGUAGE COMMUNICATIVE COMPETENCE UNDER MARTIAL LAW: THE ISSUE OF MOTIVATION OF FOREIGN MEDICAL STUDENTS (SURVEY EXPERIENCE)uk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри громадського здоров'я та гуманітарних дисциплін

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Бойчук_УКК_стаття_Острог_2024 .pdf953.79 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.