Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/67658
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бойчук, Олена Анатоліївна | - |
dc.date.accessioned | 2024-11-24T09:53:12Z | - |
dc.date.available | 2024-11-24T09:53:12Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Бойчук О. А. Формування українськомовної комунікативної компетентності в умовах воєнного стану: питання мотивації іноземних студентів-медиків (досвід анкетування). Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: серія «Філологія». Острог : Вид-во НаУОА, 2024. Вип. 21(89). С. 168–172 DOI: 10.25264/2519-2558-2024-21(89)-168-172 | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/67658 | - |
dc.description.abstract | Мотивація відіграє ключову роль у вивченні української (як і будь-якої іноземної) мови та має важливе значення для успішного формування українськомовної комунікативної компетентності. Питання підтримання постійного інтересу та мотивації до вивчення мови були важливим завжди, але в умовах воєнного стану вони по особливому увиразнилися і загострилися. Іноземні студенти-медики, які змушені були виїхати за межі України з початком повномасштабного вторгнення, опинилися поза межами мовного середовища і втратили комунікативну потребу для активного використання мови. Це, звичайно, вплинуло і на їхню внутрішню мотивацію вивчення мови. Задля збереження ефективності формування українськомовної комунікативної компетентності вирішили з’ясувати, що мотивує студентів-іноземців вивчати українську мову в умовах воєнного стану. Це стало метою дослідження. Щоб дошукатися відповіді на поставлене питання, було проведене анонімне анкетування іноземних студентів медичного факультету 2 Ужгородського національного університету; проаналізовано і згруповано отримані відповіді; визначено найважливіші фактори задля підвищення якості надання освітніх послуг. В результаті проведеного дослідження дійшли таких висновків: під час війни зросло бажання вивчати українську мову з огляду на емоційний фактор (або емоційно-естетичні мотиви). Незважаючи на перебування студентів за межами України, найважливішим чинником, що продовжував впливати на бажання вивчати українську мову, залишалися соціально-комунікативні мотиви. Найрідше студенти згадували про необхідність вивчення мови як обов’язкової навчальної дисципліни (тобто з примусу). Доволі часто студенти висловлювали бажання вчити мову, щоб дізнатися більше про культурно-історичне минуле, особливості ментальності тощо. У своїх відповідях студенти звертали увагу і на дидактичні, емоційно-особистісні (вчитель як мотиватор), прагматичні мотиви. Результати дослідження мають практичну цінність: розуміння мотиваційних факторів (особливо їх пріоритетності з точки зору студентів) є надзвичайно корисною інформацією для викладачів, причому кожен може по-своєму аналізувати бажання студентів і враховувати під час своїх занять, щоб підвищувати мотивацію до вивчення української мови як іноземної та покращувати успішність формування комунікативної компетентності. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Острог : Вид-во НаУОА | uk |
dc.subject | українська мова як іноземна | uk |
dc.subject | навчання та освіта | uk |
dc.subject | воєнний стан | uk |
dc.subject | комунікативна компетентність | uk |
dc.subject | мотивація | uk |
dc.title | Формування українськомовної комунікативної компетентності в умовах воєнного стану: питання мотивації іноземних студентів-медиків (досвід анкетування). | uk |
dc.title.alternative | FORMATION OF UKRAINIAN-LANGUAGE COMMUNICATIVE COMPETENCE UNDER MARTIAL LAW: THE ISSUE OF MOTIVATION OF FOREIGN MEDICAL STUDENTS (SURVEY EXPERIENCE) | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри громадського здоров'я та гуманітарних дисциплін |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Бойчук_УКК_стаття_Острог_2024 .pdf | 953.79 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.