Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/67672
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтеблюк, Світлана Василівна-
dc.date.accessioned2024-11-24T12:58:52Z-
dc.date.available2024-11-24T12:58:52Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationСтеблюк С. В. Здоров’язберігаючі технології в інклюзивному освітньому середовищі. Педагогічна інноватика: сучасність та перспективи № 3‚ 2024. С.43-47uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/67672-
dc.description.abstractУ статті розкрито зміст понять «технології навчання»‚ «здоров’язберігаючі технології». Визначено‚ що диференційоване викладання‚ адаптація й модифікація в інклюзивному освітньому середовищі дозволяють враховувати рівень здібностей, інтереси та можливості учнів з особливими освітніми потребами. На основі вивчення наукових розвідок учених виокремлено групи здоров’язберігаючих технологій ‒ технології уникнення перевтоми та гіподинамії; технології пов’язані з прямим впливом на стан органів дитини‚ систем організму‚ зокрема сенсорної; технології навчання культури здоров’я; технології пов’язані з психологічним здоров’ям та види ‒ технології збереження і стимулювання здоров’я; технології навчання здоровому способу життя; корекційні технології; розвиток мовлення. Метою статті є розкриття особливостей застосування здоров’язберігаючих технологій у початкових класах з інклюзивним навчанням. Завдання: з’ясувати зміст ключового поняття дослідження; визначити методи та прийоми використання здоров’язберігаючих технологій у роботі із дітьми з інтелектуальними порушеннями. Автором сформульовано власне бачення змісту означеної дефініції‚ під якою розуміється динамічна система організаційних‚ психолого-педагогічних‚ реабілітаційних заходів, спрямованих на підтримку та покращення здоров’я дітей з інтелектуальними порушеннями, створення безпечних умов для перебування й навчання їх у закладі освіти‚ сприяння розвитку та адаптації в суспільстві, можливостей для самореалізації. Подано характеристику складових здоров’я особистості: фізичної, психічної, духовної‚ соціальної. Виокремлено на основі дослідження методи‚ прийоми формування здорового способу життя‚ рекомендовано окремі вправи‚ що мають місце на уроках у системі початкової освіти‚ ресурсних кімнатах‚ інклюзивно-ресурсних центрах. Дібрано прийоми врегулювання емоційно-вольової сфери дитини з інтелектуальними порушеннями.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherПедагогічна інноватика: сучасність та перспективиuk
dc.subjectдитина з інтелектуальними порушеннями, інклюзивне навчання‚ педагогічні технології навчання‚ здоров’язберігаючі технології‚ здоровий спосіб життя.uk
dc.titleЗдоров’язберігаючі технології в інклюзивному освітньому середовищі.uk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри фізичної терапії, реабілітації, спеціальної та інклюзивної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
961-Текст статті-1990-2-10-20240610 (1).pdf343.67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.