Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/67672
Название: | Здоров’язберігаючі технології в інклюзивному освітньому середовищі. |
Авторы: | Стеблюк, Світлана Василівна |
Ключевые слова: | дитина з інтелектуальними порушеннями, інклюзивне навчання‚ педагогічні технології навчання‚ здоров’язберігаючі технології‚ здоровий спосіб життя. |
Дата публикации: | 2024 |
Издательство: | Педагогічна інноватика: сучасність та перспективи |
Библиографическое описание: | Стеблюк С. В. Здоров’язберігаючі технології в інклюзивному освітньому середовищі. Педагогічна інноватика: сучасність та перспективи № 3‚ 2024. С.43-47 |
Краткий осмотр (реферат): | У статті розкрито зміст понять «технології навчання»‚ «здоров’язберігаючі технології». Визначено‚ що диференційоване викладання‚ адаптація й модифікація в інклюзивному освітньому середовищі дозволяють враховувати рівень здібностей, інтереси та можливості учнів з особливими освітніми потребами. На основі вивчення наукових розвідок учених виокремлено групи здоров’язберігаючих технологій ‒ технології уникнення перевтоми та гіподинамії; технології пов’язані з прямим впливом на стан органів дитини‚ систем організму‚ зокрема сенсорної; технології навчання культури здоров’я; технології пов’язані з психологічним здоров’ям та види ‒ технології збереження і стимулювання здоров’я; технології навчання здоровому способу життя; корекційні технології; розвиток мовлення. Метою статті є розкриття особливостей застосування здоров’язберігаючих технологій у початкових класах з інклюзивним навчанням. Завдання: з’ясувати зміст ключового поняття дослідження; визначити методи та прийоми використання здоров’язберігаючих технологій у роботі із дітьми з інтелектуальними порушеннями. Автором сформульовано власне бачення змісту означеної дефініції‚ під якою розуміється динамічна система організаційних‚ психолого-педагогічних‚ реабілітаційних заходів, спрямованих на підтримку та покращення здоров’я дітей з інтелектуальними порушеннями, створення безпечних умов для перебування й навчання їх у закладі освіти‚ сприяння розвитку та адаптації в суспільстві, можливостей для самореалізації. Подано характеристику складових здоров’я особистості: фізичної, психічної, духовної‚ соціальної. Виокремлено на основі дослідження методи‚ прийоми формування здорового способу життя‚ рекомендовано окремі вправи‚ що мають місце на уроках у системі початкової освіти‚ ресурсних кімнатах‚ інклюзивно-ресурсних центрах. Дібрано прийоми врегулювання емоційно-вольової сфери дитини з інтелектуальними порушеннями. |
Тип: | Text |
Тип публикации: | Стаття |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/67672 |
Располагается в коллекциях: | Наукові публікації кафедри фізичної терапії, реабілітації, спеціальної та інклюзивної освіти |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
961-Текст статті-1990-2-10-20240610 (1).pdf | 343.67 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.