Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/67676
Назва: ПЕДАГОГІКА ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ
Автори: Стеблюк Світлана Василівна
Ключові слова: -
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Педагогіка інклюзивного навчання. Методичні рекомендації до самостійної роботи для студентів денної та заочної форм навчання спеціальності 016 «Спеціальна освіта» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти / Укладач д. пед. н. С.В. Стеблюк. Ужгород: ДВНЗ «Ужгородський національний університет», 2024. 60 с.
Короткий огляд (реферат): Методичні рекомендації до самостійної роботи з дисципліни «Педагогіка інклюзивного навчання» для студентів денної та заочної форм навчання спеціальності 016 «Спеціальна освіта» розкривають зміст та особливості її виконання. Подано теоретичних аспект питань курсу, завдання для узагальнення та систематизації матеріалу, тести. Методичний доробок укладено на основі наукових праць учених. Рекомендовано для здобувачів вищої освіти за спеціальністю 016 «Спеціальна освіта», педагогічних та науково-педагогічних працівників закладів освіти.
Тип: Text
Тип публікації: Методичні рекомендації
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/67676
Розташовується у зібраннях:Навчально - методичні видання кафедри фізичної терапії, реабілітації, спеціальної та інклюзивної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
методичні рекомендації (2) (1).pdf892.1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.