Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/676
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Слозанська, Ганна Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2015-01-31T08:51:47Z | - |
dc.date.available | 2015-01-31T08:51:47Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Слозанська, Г. І. Інтеграція осіб з обмеженими можливостями в систему вищої освіти [Текст] / Г. І. Слозанська // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 26. – С. 198–201. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 201 (14 назв). | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/676 | - |
dc.description | The article deals with the concept of "inclusive education", theoretical aspects of inclusive education in higher education institutions, especially its organization and extensibility accessibility of higher education for persons with disabilities by adapting higher education system as the needs of social development, and to needs and life goals disabled. One means of quality and rapid integration of disabled people into society is their development in the institutions of socialization, particularly during learning in higher educational establishments Key words: Person with disabilities, inclusive education, integration, adaptation | uk |
dc.description.abstract | У статті розкрито зміст поняття «інклюзивна осві- та», проаналізовано теоретичні аспекти реалізації інклю- зивної освіти у вищих навчальних закладах, особливості її організації та можливості розширення доступності вищої освіти для осіб з обмеженими фізичними можливостями шля- хом адаптації системи вищої освіти як до потреб суспільно- го розвитку, так і до потреб та життєвих цілей інвалідів. Одним із засобів якісної та швидкої інтеграції інвалідів у сус- пільство є їх становлення та розвиток в інститутах соціа- лізації, зокрема під час навчання у вищих навчальних закладах Ключові слова: особа з обмеженими можливостями, ін- клюзивна освіта, інтеграція, адаптація.. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво УжНУ "Говерла" | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.subject | особа з обмеженими можливостями | uk |
dc.subject | інклюзивна освіта | uk |
dc.subject | інтеграція | uk |
dc.subject | адаптація | uk |
dc.title | Інтеграція осіб з обмеженими можливостями в систему вищої освіти | uk |
dc.title.alternative | Integration of people with disabilities into the higher educational system | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Розташовується у зібраннях: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 26 - 2013 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ІНТЕГРАЦІЯ ОСІБ З ОБМЕЖЕНИМИ МОЖЛИВОСТЯМИ В СИСТЕМУ ВИЩОЇ ОСВІТИ.pdf | 485.54 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.