Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/676
Назва: Інтеграція осіб з обмеженими можливостями в систему вищої освіти
Інші назви: Integration of people with disabilities into the higher educational system
Автори: Слозанська, Ганна Іванівна
Ключові слова: особа з обмеженими можливостями, інклюзивна освіта, інтеграція, адаптація
Дата публікації: 2013
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Слозанська, Г. І. Інтеграція осіб з обмеженими можливостями в систему вищої освіти [Текст] / Г. І. Слозанська // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 26. – С. 198–201. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 201 (14 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито зміст поняття «інклюзивна осві- та», проаналізовано теоретичні аспекти реалізації інклю- зивної освіти у вищих навчальних закладах, особливості її організації та можливості розширення доступності вищої освіти для осіб з обмеженими фізичними можливостями шля- хом адаптації системи вищої освіти як до потреб суспільно- го розвитку, так і до потреб та життєвих цілей інвалідів. Одним із засобів якісної та швидкої інтеграції інвалідів у сус- пільство є їх становлення та розвиток в інститутах соціа- лізації, зокрема під час навчання у вищих навчальних закладах Ключові слова: особа з обмеженими можливостями, ін- клюзивна освіта, інтеграція, адаптація..
Опис: The article deals with the concept of "inclusive education", theoretical aspects of inclusive education in higher education institutions, especially its organization and extensibility accessibility of higher education for persons with disabilities by adapting higher education system as the needs of social development, and to needs and life goals disabled. One means of quality and rapid integration of disabled people into society is their development in the institutions of socialization, particularly during learning in higher educational establishments Key words: Person with disabilities, inclusive education, integration, adaptation
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/676
Розташовується у зібраннях:2013 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 26



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.