Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/67702
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПриказюк, Н. В.-
dc.contributor.authorМоташко, Т. П.-
dc.date.accessioned2024-11-24T17:03:38Z-
dc.date.available2024-11-24T17:03:38Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationПриказюк, Н. В. Особливості захисту прав споживачів страхових послуг у європейських країнах / Н. В. Приказюк, Т. П. Моташко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / редкол.: М. М. Король (голов. ред.), М. М. Палінчак, Я. П. Дроздовський та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2023. – Вип. 46. – С. 62–66. – Бібліогр.: с. 65 (17 назв); рез. укр., англ. URL http://www.visnyk-econom.uzhnu.uz.ua/archive/46_2023ua/13.pdfuk
dc.identifier.issn2413-9971-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/67702-
dc.description.abstractВизначено особливості захисту прав споживачів страхових послуг в європейських країнах. З’ясовано, що захист прав споживачів страхових послуг є складним процесом, який потребує участі багатьох стейкхолдерів. Розкрито напрямки, за якими здійснюються заходи щодо захисту прав споживачів страхових послуг у європейських країнах, а саме: прозорість (доступність в простій та зручній формі інформації про страхові продукти, яку можна з легкістю порівняти для прийняття виваженого рішення), освіта (заходи щодо підвищення рівня фінансової грамотності споживачів, необхідної для прийняття обґрунтованих рішень щодо споживання страхових послуг), вибір (наявність широкого спектру якісних страхових продуктів та каналів їх дистрибуції, що відповідають потребам споживачів), справедливе ставлення (діяльність страховиків має бути чесною та справедливою й відповідати інтересам їхніх клієнтів).uk
dc.description.abstractThe article defines the features of insurance services consumers protection in European countries. It was established that insurance services consumers protection is a complex process that requires the participation of many stakeholders and involves implementation of the set of activities in various areas. Firstly, “Transparency”. The implementation of the set of activities in this area provides an opportunity to get necessary information about the insurance product before purchase and to compare offers on similar insurance products from different insurers to make a balanced and correct decision about its purchase. An example of practical action in this way is the introduction of Insurance Product Information Document. Secondly, “Education”. It was found that financial education plays an important role in providing people with the knowledge, confidence and skills needed to improve their understanding of financial products. It was noted that to achieve the maximum effect from various initiatives in the specified area, it is necessary to use modern opportunities provided by digital technologies. For example: comparison sites, insurance calculators, mobile applications, convenient form of consumer's information on the websites of insurance companies, regulators, etc. Third, “Choice”. That is, the offered insurance services and products must be high-quality and innovative, as much as possible oriented to the consumer needs. It was determined that insurance companies should improve their product portfolio considering the emergence of new risks. In addition, it was established that insurers should ensure proper access of consumers to their services. Fourth, “Fair treatment”. The insurers’ activities must be honest and fair and meet the interests of their clients. It has been established that the practice of European countries in the field of insurance services consumers protection can be particularly useful in the development of the field of insurance services consumers protection in Ukraine, for example, in the development of the National Strategy of Financial Literacy (which is currently being worked on) or in the improvement of the research issues legislation.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk
dc.relation.ispartofseriesМіжнародні економічні відносини та світове господарство;-
dc.subjectзахист прав споживачівuk
dc.subjectстрахові послугиuk
dc.subjectстрахові продуктиuk
dc.subjectфінансова грамотністьuk
dc.subjectспоживачі страхових послугuk
dc.subjectconsumer protectionuk
dc.subjectinsurance servicesuk
dc.subjectinsurance productuk
dc.subjectfinancial literacyuk
dc.subjectconsumer insurance servicesuk
dc.titleОсобливості захисту прав споживачів страхових послуг у європейських країнахuk
dc.title.alternativeConsumer protection in insurance sector in Europeuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ. Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 46 - 2023

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ОСОБЛИВОСТІ ЗАХИСТУ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ.pdf363.92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.