Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/67763
Назва: | Можливий проект дистанційного навчального курсу та розробка контенту модуля «Тактична підготовка»: юридичний аспект |
Інші назви: | Possible project of distance learning course and content development of tactical training module: legal aspect |
Автори: | Яфонкін, А. О. Зайцев, Д. В. Верламов, О. М. Манжай, О. В. |
Ключові слова: | технології дистанційного навчання, дистанційний курс, риси дистанційного навчання, переваги та недоліки технологій подвійного призначення при викладанні військових дисциплін, контент та забезпеченість курсу, озброєння та військова техніка, instance learning technologies, distance course, features of distance learning, advantages and disadvantages of dual purpose technologies in teaching military disciplines, content and provision of the course, weapons and military equipment |
Дата публікації: | 2024 |
Бібліографічний опис: | Яфонкін А. О. Можливий проект дистанційного навчального курсу та розробка контенту модуля «Тактична підготовка»: юридичний аспект/ А. О. Яфонкін, Д. В. Зайцев, О. М. Верламов, О. В. Манжай//Аналітичне-порівняльне правознавство/ редкол.: Ю. М. Бисага (голов. ред.), В. В. Заборовський, Д. М. Бєлов, С. Б. Булеца та ін.; ДВНЗ «УжНУ» – Ужгород, 2024. – №1. – С. 472-479 – Бібліогр.: с. 478-479 (15 назв). URL http://journal-app.uzhnu.edu.ua/article/view/300022/292445 |
Короткий огляд (реферат): | Розкриваються деякі технології створення проекту та контенту курсу модулю «Тактична підготовка» при дистанційному викладанні військових дисциплін. Визначено роль впровадження деяких освітніх технології при дистанційному навчанні в системі підготовки курсантів у вищих військових навчальних закладах та військово-навчальних підрозділах закладів вищої освіти, які займаються за програмою підготовки офіцерів запасу. Перелічені основні переваги та проблеми щодо розробки й впровадження в освітній процес технологій створення проекту будь-якого курсу при дистанційному викладанні військових дисциплін з урахуванням відсутності можливості практичного використання навчально-матеріальної бази, у тому числі озброєння та військової техніки. Дистанційне навчання будується відповідно до тієї самої мети та змісту, що і очне навчання, але форми подачі матеріалу і форми взаємодії суб’єктів освітнього процесу між собою суттєво відрізняються. Дидактичні принципи організації дистанційного навчання аналогічні очному навчанню, але специфічною є їх реалізація. Визначені завдання курсу, об’єкт, предмет викладання, дослідження та вивчення. Визначені деякі підходи вирішення проблем впровадження технологій дистанційного навчання при викладанні військових дисциплін: залежність розробки концепції дистанційної освіти за всіма розділами військової підготовки, в т.ч. вогневої підготовки; подальший розвиток і адаптація корпоративної мережі ЗВО; розробка, розміщення електронних підручників, посібників і навчально-методичних матеріалів на сайті ЗВО та створення бази даних дистанційної освіти; організація взаємодії між всіма учасниками освітнього процесу; створення єдиної корпоративної системи дистанційної освіти і єдиних методичних ресурсів в умовах воєнного стану; організація підготовки та підвищення кваліфікації викладачів і технічного персоналу в галузі інформаційних технологій подвійного призначення з врахуванням переходу у викладанні на стандарти НАТО. Визначені компетентності та бажані результати навчання з третього розділу підготовки офіцерів запасу «Тактична та тактико-спеціальна підготовка».Наведений варіант постановки завдань групи з розробки контенту та забезпечення курсу, наданий варіант оцінювання слухачів курсу, порядок його впровадження та оцінка ризику курсу. Some technologies for creating the project and course content of the “Tactical training” module are revealed in remote teaching of military disciplines.The role of the introduction of some educational technologies during distance learning in the system of training cadets in higher military educational institutions and military-educational units of higher education institutions engaged in the reserve officer training program is determined.The main advantages and problems regarding the development and implementation of technologies for the creation of a project of any course in the remote teaching of military disciplines are listed, taking into account the absence of the possibility of practical use of the educational and material base, including weapons and military equipment.Course tasks, object, subject of teaching, research and study are defined.Some approaches to solving the problems of implementing distance learning technologies in the teaching of military disciplines are defined: the dependence of the development of the concept of distance education on all sections of military training, including fire training; further development and adaptation of the corporate network of institution of higher education; development, placement of electronic textbooks, manuals, and educational and methodological materials on the website of institution of higher education and creation of a distance education database; organization of interaction between all participants of the educational process; creation of a unified corporate system of distance education and uniform methodical resources in the conditions of martial law; organization of training and advanced training of teachers and technical personnel in the field of dual purpose information technologies, taking into account the transition to NATO standards in teaching.Defined competencies and desired learning outcomes from the third section of reserve officer training “Tactical and tactical-special training”. |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/67763 |
ISSN: | 2788-6018 |
Розташовується у зібраннях: | Аналітично-порівняльне правознавство. Вип. 1 2024 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
300022-Текст статті-692427-1-10-20240316.pdf | 361.99 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.