Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/67814
Назва: | Стратегічні орієнтири управління телекомунікаційними підприємствами в умовах цифрової економіки |
Інші назви: | Strategic guidelines for managing telecommunications enterprises in the digital economy |
Автори: | Сазонова, С. В. Шмалій, Л. В. |
Ключові слова: | стратегічне управління, стратегічні орієнтири, телекомунікаційні підприємства, цифрова економіка, цифровізація, цифрова трансформація, strategic management, strategic guidelines, telecommunications enterprises, digital economy, digitalisation, digital transformation |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | Видавничий дім «Гельветика» |
Бібліографічний опис: | Сазонова, С. В. Стратегічні орієнтири управління телекомунікаційними підприємствами в умовах цифрової економіки / С. В. Сазонова, Л. В. Шмалій // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / редкол.: М. М. Король (голов. ред.), М. М. Палінчак, Я. П. Дроздовський та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2023. – Вип. 47. – С. 102–107. – Бібліогр.: с. 105–107 (21 назва); рез. укр., англ. URL http://www.visnyk-econom.uzhnu.uz.ua/archive/47_2023ua/20.pdf |
Серія/номер: | Міжнародні економічні відносини та світове господарство; |
Короткий огляд (реферат): | У цій статті ми стверджуємо, що цифрова економіка, яка поширюється завдяки активній цифровізацїі та
базується на діяльності телекомунікаційних підприємств породжує новий тип стратегічного управління та приводить
до глибоких змін в тому, як телекомунікаційні підприємства повинні бути організовані сьогодні для управління у майбутньому. В статті зазначено, що автори розробляють концептуальну основу з метою підготовки методологічного підходу до стратегічного управління телекомунікаційними підприємствами на основі застосування цифрових інновацій;
використання інформаційних систем та інформаційно-телекомунікаційних технологій; розробки та впровадження цифрової стратегії; вдосконалення управління корпоративною інфраструктурою телекомунікаційних підприємств у стратегічній перспективі. У статті наведено опис сучасних тенденцій, які вже сьогодні мають великий вплив на організацію
роботи телекомунікаційних підприємств та будуть формувати зміни в стратегічному управлінні телекомунікаційними
підприємствами найближчим часом. In this article, we argue that the digital economy, which is spreading through active digitalisation and is based on the activities of telecommunications enterprises, is giving rise to a new type of strategic management and leading to profound changes in how telecommunications enterprises should be organised today to manage in the future. It is noted that the authors are developing a conceptual framework to prepare a methodological approach to the strategic management of telecommunications enterprises based on the application of digital innovations; use of information systems and information and telecommunications technologies; development and implementation of a digital strategy; improvement of management of corporate infrastructure of telecommunications enterprises in a strategic perspective. The author describes the current trends that already have a great impact on the organisation of telecommunications enterprises and will shape changes in the strategic management of telecommunications enterprises in the near future. he author’s own approach to determining the directions of influence of digitalisation on the activities of telecommunications enterprises is proposed. This allows defining strategic guidelines and their impact on strategic management. The study leads to the conclusion that the strategic management of telecommunications enterprises in the digital economy requires expanded monitoring and analysis of the external environment; enhancing the security, protection and empowerment of citizens, ensuring freedom of choice online, continuous improvement and development of telecommunication devices and channels and integration of innovations; support for participation in the digital public space by creating a digital environment in which interaction between participants takes place through digital services; increasing the transparency of customer-oriented processes, and the formation of E2E business. The article emphasises that all of the above should be implemented by telecommunications companies only on the basis of the key strategic guideline for the development of the digital economy, which is to define human rights as an essential element of digital transformation. |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/67814 |
ISSN: | 2413-9971 |
Розташовується у зібраннях: | Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 47 - 2023 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
СТРАТЕГІЧНІ ОРІЄНТИРИ УПРАВЛІННЯ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНИМИ.pdf | 336.08 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.