Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/68045
Назва: Inclusive culture as a factor of socio-economic development of the educational sphere
Інші назви: Інклюзивна культура як фактор соціально-економічного розвитку освітньої сфери
Автори: Klius, Yuliia
Arsentieva, Olena
Syvochka, Vasyl
Ключові слова: socio-economic development, education, inclusion, inclusive culture, level assurance, improvement indicators, соціально-економічний розвиток, освіта, інклюзія, інклюзивна культура, забезпечення рівня, показники підвищення
Дата публікації: 2023
Видавництво: Видавничий дім «Гельветика»
Бібліографічний опис: Klius, Y. Inclusive culture as a factor of socio-economic development of the educational sphere / Yuliia Klius, Olena Arsentieva, Vasyl Syvochka // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / редкол.: М. М. Король (голов. ред.), М. М. Палінчак, Я. П. Дроздовський та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2023. – Вип. 48. – С. 37–40. – Бібліогр.: с. 40 (13 назв); рез. англ., укр. URL http://www.visnyk-econom.uzhnu.uz.ua/archive/48_2023ua/8.pdf
Серія/номер: Міжнародні економічні відносини та світове господарство;
Короткий огляд (реферат): The article considers the need to study and develop new concepts of economic development of educational services from the standpoint of their inclusiveness. It has been proven that the solution to this problem lies in increasing the level of inclusive culture of all strata of the population. A model of inclusive development can become a concept that will meet the provision of an inclusive culture and open up new solutions to economic and social problems in the educational sphere. It was determined that one of the priority tasks in the implementation of an inclusive approach in the Ukrainian education system is the formation of an inclusive culture in all participants of the education process. inclusive culture is promoted as a level of social development that is expressed in a tolerant, humane, tolerant, safe attitude of people to each other, where ideas of cooperation are shared, the development of all participants in the educational process is stimulated, where the value of everyone is the basis of general achievements, and acceptable to all are formed inclusive values.
В статті розглянуто необхідність вивчення та розробки нових концепцій економічного розвитку освітніх послуг з позицій їх інклюзивності. Доведено, що вирішення цієї проблеми криється у підвищенні рівня інклюзивної культури усіх верств населення. Концепцією, що відповідатиме забезпеченню інклюзивної культури та відкриє нові рішення економічних та суспільних проблем освітньої сфери, може стати модель інклюзивного розвитку. Визначено, що однією з пріоритетних завдань у реалізації інклюзивного підходу у системі української освіти є формування інклюзивної культури в усіх учасників процесу освіти. інклюзивну культуру розглянуто як такий рівень розвитку суспільства, що виражається в толерантному, гуманному, терпимому, безпечному відношенні людей один до одного, де поділяються ідеї співробітництва, стимулюється розвиток усіх учасників освітнього процесу, де цінність кожного є основою загальних досягнень, а також формуються всіма прийнятні інклюзивні цінності. Доведено, що інклюзивна культура - найважливіша складова інклюзивної освіти, яка являє собою процес удосконалення загальної освіти й означає надання доступу всім дітям, які традиційно були виключені з освітнього процесу, до послуг освіти водночас з можливістю задоволенням існуючих потреб кожного. Запропоновано інклюзивну культуру суспільства розглядати не тільки як чинник успішної реалізації інклюзивної освіти, а і як чинник соціально-економічного розвитку освітньої сфери. Термін «інклюзивна культура» відноситься до полікультурної освіті так само, як вона входить до складу інклюзивної освіти. Все те, що дано в його визначенні, можна віднести не лише до людей з обмеженими можливостями здоров'я, але й до людей іншої національності, віросповідання чи інших особливостей. Повага особистості, гуманне ставлення, чуйність важливі для будь-якої людини. Тому інклюзивну культуру, оволодіння нею людьми, в першу чергу педагогами, батьками, учнями, можна розглядати як найважливішу основу для розвитку полікультурної та інклюзивної освіти. Моделі оцінювання інклюзії можуть служити прикладами ефективних управлінських стратегій на всіх рівнях управління, від уряду до шкільного класу, а також способами визнання досягнень керівного складу різних рівнів.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/68045
ISSN: 2413-9971
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 48 - 2023

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
INCLUSIVE CULTURE AS A FACTOR OF SOCIO-ECONOMIC.pdf304.91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.