Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/68047
Назва: Аналіз трансформації банківських послуг з використанням системи дистанційного обслуговування
Інші назви: Analysis of the transformation of banking services by using a remote service system
Автори: Король, Марина Михайлівна
Лапа, І. В.
Фізеші, Й. Й.
Ключові слова: банківські послуги, дистанційне обслуговування, електронні транзакції, дистанційний банкінг, Інтернет-банкінг, banking services, remote servicing, electronic transactions, remote banking, Internet banking
Дата публікації: 2023
Видавництво: Видавничий дім «Гельветика»
Бібліографічний опис: Король, М. М. Аналіз трансформації банківських послуг з використанням системи дистанційного обслуговування / М. М. Король, І. В. Лапа, Й. Й. Фізеші // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / редкол.: М. М. Король (голов. ред.), М. М. Палінчак, Я. П. Дроздовський та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2023. – Вип. 48. – С. 46–51. – Бібліогр.: с. 50–51 (12 назв); рез. укр., англ. URL http://www.visnyk-econom.uzhnu.uz.ua/archive/48_2023ua/10.pdf
Серія/номер: Міжнародні економічні відносини та світове господарство;
Короткий огляд (реферат): У статті розкрита суть банківських послуг з використанням дистанційного банківського обслуговування: Home-banking, Tele-banking, PC-banking, Інтернет-банкінг, Мобільний банкінг. Констатовано, що вперше послуги з використанням дистанційного обслуговування з’явились у Сполучених Штатах Америки. Проаналізовано послуги дистанційного банкінгу в Європі. Здійснено оцінку обсягу безготівкових операцій у світі. Проаналізовано, як змінилося користування послугами до та під час кризи COVID-19. Надано детальний аналіз історії введення банківських послуг з використанням системи дистанційного обслуговування в Китаї. Зроблено висновок, що для того, щоб бути конкурентним на ринку надання банківських послуг, банківським установам необхідно слідкувати за розвитком сучасних інформаційних і телекомунікаційних технологій намагатися впроваджувати їх та постійно вдосконалювати обслуговування клієнтів.
The article describes the essence of banking services using remote banking: Home-banking, Tele-banking, PC-banking, Internet banking, Mobile banking. It is stated that remote banking services first appeared in the United States of America. The remote banking services in Europe are analyzed. The volume of non-cash transactions in the world is estimated. The article analyzes how the use of services has changed before and during the COVID-19 crisis. A detailed analysis of the history of the introduction of remote banking services in China is provided. It can be noted that online transactions prevail in China, but the mobile industry is starting to become more and more popular. As the Internet and online services became more and more widespread, most of China's traditional banks felt the status quo and started to create platforms called Mobile Banking that offered a variety of traditional services in their applications. As one of the widespread services in China in these years, it synthesizes the current trend of mobile communication with the digitalization of money. It is concluded that in order to be competitive in the banking services market, banking institutions need to follow the development of modern information and telecommunication technologies, try to implement them and constantly improve customer service.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/68047
ISSN: 2413-9971
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 48 - 2023

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
АНАЛІЗ ТРАНСФОРМАЦІЇ БАНКІВСЬКИХ ПОСЛУГ.pdf447.66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.