Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6806
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТовт, Валерій Адальбертович-
dc.date.accessioned2016-02-21T15:26:05Z-
dc.date.available2016-02-21T15:26:05Z-
dc.date.issued1999-
dc.identifier.citationТовт В.А. Форми і методи фізичного виховання студентів в умовах трьохступеневої системи вищої освіти/ В.А.Товт // Науковий вісник УжДУ: серія “Педагогіка. Соціальна робота”. - № 2: ВАТ “Патент”, 1999.- С.45-47.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6806-
dc.descriptionThe shortcomings of the system of physical training in the higher school are considered. The ways of its refor¬mation in conditions of transition to the 3 level form of the education are shown. The necessity of carrying of the accent in the physical education of students from training tasks to common educational is proved.uk
dc.description.abstractРозглянуто недоліки системи фізичного виховання у вищій школі, показані шляхи її реформування в умовах переходу на триступеневу форму освіти (бакалавр, спеціаліст, магістр), обґрунтовано необхідність перенесення акценту в фізичному вихованні студентів з тренувальних на загальноосвітні завдання.uk
dc.description.sponsorshipКошти проекту № 10243-96, Міжнародної програми "Тасіс-Темпус"uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУжгородський державний університетuk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка, соціальна робота;Випуск 2-
dc.subjectФізичне виховання, форми і методи, система, вища освітаuk
dc.titleФорми і методи фізичного виховання студентів в умовах трьохступеневої системи вищої освітиuk
dc.title.alternativeFORMS AND METHODS OF PHYSICAL EDUCATION OF STUDENTS IN A THREE STEP SYSTEM HIGHER EDUCATIONuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри фізичного виховання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Вісник 2.docx15.59 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.